1
TÍTULO: Digital literacy in early childhood education: what can we learn from innovative practitioners?
AUTORES: Pereira, iris Susana Pires ; Parente, Maria Cristina Cristo; da Silva, Maria Cristina Vieira ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY YEARS EDUCATION, VOLUME: 31, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
2
TÍTULO: Portuguese teachers’ perceptions of grammar teaching
AUTORES: Cristina VIEIRA DA SILVA ; Íris Susana Pires Pereira ; Isabel Sebastião;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Crossroads, VOLUME: 2019, NÚMERO: 24
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
3
TÍTULO: Para uma avaliação das práticas literácitas em leitura e escrita no jardim de infância
AUTORES: Maria Cristina Vieira da Silva ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÍTULO: Guided portfolio writing as a scaffold for reflective learning in in-service contexts: a case study
AUTORES: Pereira, ISP ; Parente, MCC; da Silva, CV ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: TEACHER DEVELOPMENT, VOLUME: 20, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 8
5
TÍTULO: Prova de Consciência Morfológica (PCM): contributos para a sua validação. A Morphological Awareness Test (PCM): Contribution to its validation
AUTORES: Fernanda Leopoldina Viana; Cristina Vieira Da Silva ; Ana Sucena Santos; Ana Paula Vale; Iolanda Ribeiro;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Calidoscópio, VOLUME: 12, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef Handle