1
TÍTULO: Adopting Voluntary Simplicity: A Netnographic Study  Full Text
AUTORES: Soares, Ana Maria ; Reboucas, Raquel; Heath, Teresa Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 49, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: Healthvertising on Food Packaging and Its Impact on Consumers: A Systematic Literature Review
AUTORES: Ângela Lima de Sousa; Beatriz Casais ; Ana Maria Soares ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Uniting Marketing Efforts for the Common Good—A Challenge for the Fourth Sector - Springer Proceedings in Business and Economics
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3
TÍTULO: The Influence of Online Ratings and Reviews in Consumer Buying Behavior: A Systematic Literature Review
AUTORES: Saleh Kutabish; Ana Maria Soares ; Beatriz Casais ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: The 8th International Conference on Digital Economy, ICDEc 2023 in Lecture Notes in Business Information Processing, VOLUME: 485 LNBIP
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
4
TÍTULO: Understanding impulse buying: a two-faceted tale
AUTORES: Yassin, Cherouk Amr; Soares, Ana Maria ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER MARKETING, VOLUME: 40, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: Does National Diversity Impact Conflict in Global Virtual Teams? The Role of Language Factors
AUTORES: Soares, AM ; Stephens, R; Dong, L;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Telecommunications and the Digital Economy, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
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6
TÍTULO: Strategies, benefits and barriers- a systematic literature review of student co-creation in higher education  Full Text
AUTORES: Zarandi, Negin; Soares, A. ; Alves, Helena;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF MARKETING FOR HIGHER EDUCATION
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
7
TÍTULO: Student roles and behaviors in higher education co-creation - a systematic literature review
AUTORES: Zarandi, Negin; Soares, Ana Maria ; Alves, Helena;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL MANAGEMENT, VOLUME: 36, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
8
TÍTULO: The (army) hero with a thousand faces: A discourse-mythological approach to theorising archetypal blending in contemporary advertising
AUTORES: Kelsey, Darren; Yannopoulou, Natalia; Whittle, Andrea; Heath, Teresa; Golossenko, Artyom; Soares, Ana Maria ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: MARKETING THEORY, VOLUME: 23, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
9
TÍTULO: Understanding the Impact of Chatbots on Purchase Intention
AUTORES: Soares, Ana Maria ; Camacho, Catarina; Elmashhara, Maher Georges;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, WORLDCIST 2022, VOL 3, VOLUME: 470
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
10
TÍTULO: Understanding the Navigation Experience: Do Virtual Customer Service Agents Make a Difference?
AUTORES: Soares, Ana Maria ; Pinho, Jose Carlos ; Alves, Antonio;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF CREATIVE COMMUNICATIONS, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
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