1
TÍTULO: Implementing the Quadruple Helix towards Social Innovation: The Case of the Human Power Hub, Braga, Portugal
AUTORES: Beatriz Casais ; Ana Maria Soares;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Palgrave Studies of Cross-Disciplinary Business Research, in Association with EuroMed Academy of Business, VOLUME: Part F3311
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2
TÍTULO: Preface
AUTORES: Ana Maria Soares; Beatriz Casais ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 21st International Congress on Public and Nonprofit Marketing, IAPNM 2022 in Springer Proceedings in Business and Economics
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3
TÍTULO: Healthvertising on Food Packaging and Its Impact on Consumers: A Systematic Literature Review
AUTORES: Ângela Lima de Sousa; Beatriz Casais ; Ana Maria Soares;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 21st International Congress on Public and Nonprofit Marketing, IAPNM 2022 in Springer Proceedings in Business and Economics
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5
TÍTULO: Preface
AUTORES: Rim Jallouli; Mohamed Anis Bach Tobji; Meriam Belkhir; Ana Maria Soares; Beatriz Casais ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: The 8th International Conference on Digital Economy, ICDEc 2023 in Lecture Notes in Business Information Processing, VOLUME: 485 LNBIP
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6
TÍTULO: Climate Change Prevention through Community Actions and Empowerment: A Scoping Review  Full Text
AUTORES: Salvador Costa, Maria Joao; Leitao, Alexandra; Silva, Rosa ; Monteiro, Vanessa; Melo, Pedro ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH, VOLUME: 19, NÚMERO: 22
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7
TÍTULO: Voluntary simplicity: A literature review and research agenda  Full Text
AUTORES: Raquel Reboucas; Ana Maria Soares;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES
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8
TÍTULO: Linking intangible resources and export performance The role of entrepreneurial orientation and dynamic capabilities
AUTORES: Albertina Paula Monteiro; Ana Maria Soares; Orlando Lima Rua;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: BALTIC JOURNAL OF MANAGEMENT, VOLUME: 12, NÚMERO: 3
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9
TÍTULO: Being Successful in International Markets: The Role of International Marketers' Competencies
AUTORES: Soares, AM; Eduardo, FS;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 15th Eurasia-Business-and-Economics-Society (EBES) Conference in ENTREPRENEURSHIP, BUSINESS AND ECONOMICS, VOL 1, VOLUME: 3-1
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