1
TÍTULO: Emancipatory and critical language education: a plea for translingual possible selves and worlds
AUTORES: Formosinho, M; Jesus, P ; Reis, C;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Critical Studies in Education in CRITICAL STUDIES IN EDUCATION, VOLUME: 60, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 13 Handle
4
TÍTULO: Revisiting the foundations of constructivism: The ethical and theological groundwork of Piaget's early psychopedagogical thought
AUTORES: Formoshino, M; Day, JM; Jesus, P ; Sousa Reis, C;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Teoria de la Educación, Revista Interuniversitaria in Teoria de la Educacion, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus Handle
5
TÍTULO: Education Sciences: Towards a theoretical rebirth beyond reductionisms
AUTORES: Formosinho, M ; Reis, C; De Jesus, PR ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Revista Interuniversitaria de Teoría de la Educación in Teoria de la Educacion, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus Handle
6
TÍTULO: Epistemic Subjects, Discursive Selves, and Dialogical Self Theory in the Psychology of Moral and Religious Development: Mapping Gaps and Bridges  Full Text
AUTORES: James M Day; Paulo Jesus ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: JOURNAL OF CONSTRUCTIVIST PSYCHOLOGY, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
7
TÍTULO: Meaning-creation, selfhood, and religion: From religious metanarratives to spiritual self-narratives
AUTORES: Paulo Jesus ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: ESTUDIOS DE PSICOLOGIA, VOLUME: 32, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
8
TÍTULO: Le Je pense comme facteur de vérité: adéquation, cohérence et communauté sémantique
AUTORES: Paulo Jesus ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Kant-Studien, VOLUME: 101, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef