1
TÍTULO: Students' migration in a Portuguese hinterland public university  Full Text
AUTORES: Madalena Fonseca; Elsa Justino; Aberto Amaral ;
FONTE: STUDIES IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 45, NÚMERO: 6, PUBLICAÇÃO: 2020
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: Accepting employability as a purpose of higher education? Academics' perceptions and practices  Full Text
AUTORES: Cristina Sin ; Orlanda Tavares ; Alberto Amaral ;
FONTE: STUDIES IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 44, NÚMERO: 6, PUBLICAÇÃO: 2019
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Disentangling policy convergence within the European Higher Education Area
AUTORES: Amelia Veiga; Antonio Magalhaes ; Alberto Amaral ;
FONTE: EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL, VOLUME: 18, NÚMERO: 1, PUBLICAÇÃO: 2019
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Internal quality assurance: A new culture or added bureaucracy?  Full Text
AUTORES: Sonia Cardoso; Maria J Rosa ; Pedro Videira; Alberto Amaral ;
FONTE: ASSESSMENT & EVALUATION IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 44, NÚMERO: 2, PUBLICAÇÃO: 2019
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: Private and for-profit higher education in Europe: Current patterns and regulatory challenges
AUTORES: Teixeira, PN ; Amaral, A ;
FONTE: Research Handbook on Quality, Performance and Accountability in Higher Education, PUBLICAÇÃO: 2018
INDEXADO EM: Scopus
6
TÍTULO: The changing role of external stakeholders: from imaginary friends to effective actors or non-interfering friends  Full Text
AUTORES: Antonio Magalhaes ; Amelia Veiga; Alberto Amaral ;
FONTE: STUDIES IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 43, NÚMERO: 4, PUBLICAÇÃO: 2018
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Academic Inbreeding in Portugal: Does Insularity Play a Role?
AUTORES: Orlanda Tavares ; Vasco Lanca; Alberto Amaral ;
FONTE: HIGHER EDUCATION POLICY, VOLUME: 30, NÚMERO: 3, PUBLICAÇÃO: 2017
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Academics' and employers' perceptions about responsibilities for employability and their initiatives towards its development  Full Text
AUTORES: Cristina Sin ; Alberto Amaral ;
FONTE: HIGHER EDUCATION, VOLUME: 73, NÚMERO: 1, PUBLICAÇÃO: 2017
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Academics' perceptions of the impact of internal quality assurance on teaching and learning  Full Text
AUTORES: Orlanda Tavares ; Cristina Sin ; Pedro Videira; Alberto Amaral ;
FONTE: ASSESSMENT & EVALUATION IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 42, NÚMERO: 8, PUBLICAÇÃO: 2017
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Balanç dels canvis en la garantia de la qualitat en l’educació superior a Portugal entre 2007 i 2015
AUTORES: Cristina Sin; Orlanda Tavares ; Alberto Amaral ;
FONTE: Debats. Revista de cultura, poder i societat, VOLUME: 131, NÚMERO: 2, PUBLICAÇÃO: 2017
INDEXADO EM: CrossRef
Página 1 de 10. Total de resultados: 100.