1
TÍTULO: Navigating Digital Communication and Challenges for Organizations
AUTORES: José Gabriel Andrade; Teresa Ruão ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in E-Business Research
INDEXADO EM: CrossRef: 1 Openlibrary
2
TÍTULO: The Relevance of Internal Communication in Innovation Processes: The Bosch Case Study
AUTORES: Ruão, T ; Marinho, S ; Silva, S;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Communication and Applied Technologies, ICOMTA 2021 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 259 SIST
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
3
TÍTULO: Introduction: How Far Can We Take Strategic Communication? The Sky Is the Limit
AUTORES: Teresa Ruão ; Sara Balonas ; María-Victoria Carrillo;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÍTULO: La transversalidad invisible de la creatividad
AUTORES: Montse Vázquez Gestal; Teresa Ruão ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Revista ICONO 14. Revista científica de Comunicación y Tecnologías emergentes, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
5
TÍTULO: Onde está a força da marca?. Uma análise do requisito da distintividade da marca registrada
AUTORES: Elaine Vianna; Teresa Ruão ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Convergences - Journal of Research and Arts Education, VOLUME: 14, NÚMERO: 28
INDEXADO EM: CrossRef
6
TÍTULO: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
AUTORES: Sara Balonas; Teresa Ruão ; María-Victoria Carrillo;
PUBLICAÇÃO: 2021
INDEXADO EM: CrossRef: 1
7
TÍTULO: Strategic Science Communication: The “Flatten the Curve” Metaphor in COVID-19 Public Risk Messaging
AUTORES: Teresa Ruão ; Sónia Silva;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
INDEXADO EM: CrossRef: 2
8
TÍTULO: BRAZIL DOES NOT NEED HUMAN AND SOCIAL SCIENCES: a possible reading of government advertising about Enem
AUTORES: Bianca Zanella Ribeiro; Daniella Lisieux Oliveira Navarro; Helena Prates; Teresa Ruão ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Revista Observatório, VOLUME: 6, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
9
TÍTULO: Comunicação em Saúde: a cobertura mediática e a gestão da crise COVID-19 numa universidade
AUTORES: Teresa Ruão ; Sofia Gomes; Sónia Silva;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Revista de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación, VOLUME: 7, NÚMERO: 14
INDEXADO EM: CrossRef
10
TÍTULO: Os bastidores da comunicação de risco: a UMinho em tempos de pandemia
AUTORES: José Gabriel Andrade; Teresa Ruão ; Madalena Oliveira ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: A Universidade do Minho em tempos de pandemia - A Universidade do Minho em tempos de pandemia: Tomo II: Re(Ações)
INDEXADO EM: CrossRef: 1 Handle
Página 1 de 2. Total de resultados: 17.