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Ricardo Alexandre Fontes Correia
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Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 38
1
TÃTULO:
Digital Nomads: Who They Are and What They Want from the Destinations?
AUTORES:
Ana Garcez;
Ricardo Correia
;
Aida Carvalho
;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022
in
Smart Innovation, Systems and Technologies,
VOLUME:
344
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
2
TÃTULO:
Digital Marketing's Impact on Rural Destinations' Image, Intention to Visit, and Destination Sustainability
Full Text
AUTORES:
Rodrigues, Sonia
;
Correia, Ricardo
;
Goncalves, Ramiro
;
Branco, Frederico
;
Martins, Jose
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
SUSTAINABILITY,
VOLUME:
15,
NÚMERO:
3
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
12
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
3
TÃTULO:
The (wasted) potential of digital communication in low-density destinations: the case of three Portuguese municipalities
AUTORES:
Correia, Ricardo
; Cunha, Manuela;
Carvalho, Aida
; Sousa, Bruno;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM INSIGHTS,
VOLUME:
7,
NÚMERO:
2
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
2
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
4
TÃTULO:
The effect of cause-related marketing on the green consumption attitude–behaviour gap in the cosmetics industry
AUTORES:
Dominyka Venciute; Migle Kazukauskaite;
Ricardo Fontes Correia
; Marius Kuslys; Evaldas Vaiciukynas;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
Journal of Contemporary Marketing Science,
VOLUME:
6,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
CrossRef
:
15
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
5
TÃTULO:
The role of influencer-follower congruence in the relationship between influencer marketing and purchase behaviour
AUTORES:
Venciute, Dominyka; Mackeviciene, Ieva; Kuslys, Marius;
Correia, Ricardo Fontes
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES,
VOLUME:
75
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
19
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
6
TÃTULO:
Trust in Influencer Marketing. Factors Influencing Followers' Perceptions in the Baltic Countries
AUTORES:
Maria Randers;
Ricardo Fontes Correia
; Dominyka Venciute; Ruta Fontes;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - The Role of Brands in an Era of Over-Information
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
7
TÃTULO:
Digital Nomadism an Opportunity for Low-Density Territories: Trás-os-Montes Lands Case
AUTORES:
Garcez, A;
Correia, R
;
Carvalho, A
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
International Conference on Tourism, Technology and Systems, ICOTTS 2021
in
Smart Innovation, Systems and Technologies,
VOLUME:
293
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
:
2
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
8
TÃTULO:
Olives and Touristic Experiences. The Case of the Olive Tree and Olive Oil Museum
AUTORES:
Ricardo F Correia
; Palmira Felgueiras;
Aida Carvalho
; Dominyka Venciute;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry - Gastronomy, Hospitality, and the Future of the Restaurant Industry
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
9
TÃTULO:
Smart Technologies in Tourist Destination Marketing: A Literature Review
AUTORES:
Junqueiro, Angela;
Correia, Ricardo
;
Carvalho, Aida
;
Cunha, Carlos R.
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
2nd International Conference Advanced Research in Technologies, Information, Innovation and Sustainability ARTIIS
in
ADVANCED RESEARCH IN TECHNOLOGIES, INFORMATION, INNOVATION AND SUSTAINABILITY, ARTIIS 2022, PT II,
VOLUME:
1676
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
2
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
10
TÃTULO:
STAKEHOLDERS' PERCEPTIONS OF THE COMMUNICATION OF THE TERRITORIAL BRAND: THE CASE OF BRAGANCA
AUTORES:
Correia, Ricardo
; Marinho, Madalena; Sousa, Bruno; Venciute, Dominyka;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
JOURNAL OF TOURISM MANAGEMENT RESEARCH,
VOLUME:
9,
NÚMERO:
2
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
:
2
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CIÊNCIAVITAE
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