Ricardo Alexandre Fontes Correia
AuthID: R-000-JJ0
1
TÃTULO: Unlocking the Untapped Potential of Digital Tools for Promoting Low-Density Territories: A Case Study of Mirandela
AUTORES: Manuela Cunha; Ricardo Correia; Aida Carvalho; Carlos Cunha; Ruta Fontes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 393
AUTORES: Manuela Cunha; Ricardo Correia; Aida Carvalho; Carlos Cunha; Ruta Fontes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 393
2
TÃTULO: Navigating tomorrow's wallet: unveiling the distinctive financial journeys across generations
AUTORES: Correia, Ricardo; Lima, Tassila; Meneses, Raquel;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF FINANCIAL SERVICES MARKETING, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
AUTORES: Correia, Ricardo; Lima, Tassila; Meneses, Raquel;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF FINANCIAL SERVICES MARKETING, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
3
TÃTULO: From Human to Posthuman. The Strategic Role of Virtual Influencers in Contemporary Marketing
AUTORES: Ricardo Correia; Ruta Fontes; Dominyka Venciute;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Redefining the Future of Digital Marketing With Virtual Influencers
AUTORES: Ricardo Correia; Ruta Fontes; Dominyka Venciute;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Redefining the Future of Digital Marketing With Virtual Influencers
4
TÃTULO: Digital Nomads: Who They Are and What They Want from the Destinations?
AUTORES: Ana Garcez; Ricardo Correia; Aida Carvalho;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 344
AUTORES: Ana Garcez; Ricardo Correia; Aida Carvalho;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 344
5
TÃTULO: The effect of consumer participation during the new product development process on consumer brand identification: A gaming industry study
AUTORES: Correia, Ricardo Fontes; Jakutis, Lauryas; Vilkaitis, Karolis; Survilaite, Eimante; Venciute, Dominika; de Sousa, Joao Paulo Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BUSINESS STRATEGY AND DEVELOPMENT, VOLUME: 7, NÚMERO: 2
AUTORES: Correia, Ricardo Fontes; Jakutis, Lauryas; Vilkaitis, Karolis; Survilaite, Eimante; Venciute, Dominika; de Sousa, Joao Paulo Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BUSINESS STRATEGY AND DEVELOPMENT, VOLUME: 7, NÚMERO: 2
6
TÃTULO: Increasing customer engagement in Digital Marketing Campaigns in a Time of AI
AUTORES: Urte Dudzinskaite; Ricardo Correia; Dominyka Venciute; Ruta Fontes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AI Innovation in Services Marketing
AUTORES: Urte Dudzinskaite; Ricardo Correia; Dominyka Venciute; Ruta Fontes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AI Innovation in Services Marketing
7
TÃTULO: The influence of artificial intelligence on advertising
AUTORES: Milda Budenaite; Ricardo Correia; Dominyka Venciute;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AI Innovation in Services Marketing
AUTORES: Milda Budenaite; Ricardo Correia; Dominyka Venciute;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AI Innovation in Services Marketing
8
TÃTULO: Literature review on the XR technologies in tourism: One decade of virtual continuum in tourism. One Decade of Virtual Continuum in Tourism
AUTORES: Rogerio Tavares; João Paulo Sousa; Ricardo Correia; Tiago Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AI Innovations for Travel and Tourism
AUTORES: Rogerio Tavares; João Paulo Sousa; Ricardo Correia; Tiago Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AI Innovations for Travel and Tourism
9
TÃTULO: Artificial intelligence and the tourism film: Challenges and possibilities. Challenges and Possibilities
AUTORES: Tiago Fernandes; Rogério Tavares; João Paulo Sousa; Ricardo Correia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AI Innovations for Travel and Tourism
AUTORES: Tiago Fernandes; Rogério Tavares; João Paulo Sousa; Ricardo Correia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AI Innovations for Travel and Tourism
10
TÃTULO: Artificial Intelligence and Visitors' Spatiotemporal Behaviour. A Critical Literature Review and Directions for Future Research
AUTORES: Márcio Ribeiro Martins; Ricardo F Correia; Ruta Fontes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry - AI Innovations for Travel and Tourism
AUTORES: Márcio Ribeiro Martins; Ricardo F Correia; Ruta Fontes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry - AI Innovations for Travel and Tourism