1
TÍTULO: Satisfaction and Dissatisfaction in Wine Tourism: A User-Generated Content Analysis
AUTORES: Meneses, Raquel ; Brito, Carlos ; Lopes, Barbara; Correia, Ricardo;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 9
2
TÍTULO: User-generated content’s influence on tourist destination image: a generational perspective
AUTORES: Ricardo Correia; Evelina Aksionova; Dominyka Venciute; João Sousa; Ruta Fontes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Consumer Behavior in Tourism and Hospitality
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Unlocking the Untapped Potential of Digital Tools for Promoting Low-Density Territories: A Case Study of Mirandela
AUTORES: Manuela Cunha; Ricardo Correia; Aida Carvalho; Carlos Cunha; Ruta Fontes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 393
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
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4
TÍTULO: Navigating tomorrow's wallet: unveiling the distinctive financial journeys across generations
AUTORES: Correia, Ricardo; Lima, Tassila; Meneses, Raquel;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF FINANCIAL SERVICES MARKETING, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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5
TÍTULO: From Human to Posthuman. The Strategic Role of Virtual Influencers in Contemporary Marketing
AUTORES: Ricardo Correia; Ruta Fontes; Dominyka Venciute;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Redefining the Future of Digital Marketing With Virtual Influencers
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Relevance of the Spatiotemporal Behavior of Tourists and Residents to Tourism Planning and Marketing of Successful Destinations
AUTORES: Ruta Fontes; Rui Augusto da Costa; Márcio Martins; Aida Carvalho; Ricardo Correia;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 438 SIST
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
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7
TÍTULO: The effect of consumer participation during the new product development process on consumer brand identification: A gaming industry study
AUTORES: Correia, Ricardo Fontes; Jakutis, Lauryas; Vilkaitis, Karolis; Survilaite, Eimante; Venciute, Dominika; de Sousa, Joao Paulo Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BUSINESS STRATEGY AND DEVELOPMENT, VOLUME: 7, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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8
TÍTULO: Increasing customer engagement in Digital Marketing Campaigns in a Time of AI
AUTORES: Urte Dudzinskaite; Ricardo Correia; Dominyka Venciute; Ruta Fontes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AI Innovation in Services Marketing
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9
TÍTULO: The influence of artificial intelligence on advertising
AUTORES: Milda Budenaite; Ricardo Correia; Dominyka Venciute;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AI Innovation in Services Marketing
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10
TÍTULO: Literature review on the XR technologies in tourism: One decade of virtual continuum in tourism. One Decade of Virtual Continuum in Tourism
AUTORES: Rogerio Tavares; João Paulo Sousa; Ricardo Correia; Tiago Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AI Innovations for Travel and Tourism
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