1
TÍTULO: Introduction: Special Issue on digital marketing and eCommerce
AUTORES: Martinez, Luis F. ; Martinez Lopez, Francisco J.; Westland, J. Christopher;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 23, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
2
TÍTULO: Revisiting a model of customer engagement cycle: a systematic review
AUTORES: Hoang, Duc; Kousi, Sofia; Martinez, Luis F. ; Kumar, Satish;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SERVICE INDUSTRIES JOURNAL, VOLUME: 43, NÚMERO: 9-10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
3
TÍTULO: Young German consumers' perspectives of rental fashion platforms
AUTORES: Westerberg, Catrin; Martinez, Luis F. ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: YOUNG CONSUMERS, VOLUME: 24, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
4
TÍTULO: Advances in Digital Marketing and eCommerce. Third International Conference, 2022
AUTORES: Francisco J Martínez-López; Luis F Martinez ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Springer Proceedings in Business and Economics
INDEXADO EM: CrossRef
5
TÍTULO: Editorial: Presenteeism in the Aftermath of COVID-19: New Trends and Contributions Regarding Sickness Presence at Work
AUTORES: Ferreira, AI; Mach, M; Martinez, LF ; Miraglia, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Frontiers in Psychology, VOLUME: 13
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÍTULO: Online Customer Engagement in the Aftermath of COVID-19: Opportunities for the Luxury Industry
AUTORES: Hoang, D; Kousi, S; Martinez, LF ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 3rd Digital Marketing and eCommerce Conference, DMEC 2022 in Springer Proceedings in Business and Economics
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 2
7
TÍTULO: Online customer engagement in the post-pandemic scenario: a hybrid thematic analysis of the luxury fashion industry
AUTORES: Hoang, Duc; Kousi, Sofia; Martinez, Luis F. ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 23, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 10
8
TÍTULO: Online Grocery Shopping in Germany: Assessing the Impact of COVID-19
AUTORES: Gruntkowski, Lisa M.; Martinez, Luis F. ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 35
9
TÍTULO: Sickness Presenteeism in the Aftermath of COVID-19: Is Presenteeism Remote-Work Behavior the New (Ab)normal?
AUTORES: Ferreira, AI ; Mach, M; Martinez, LF ; Miraglia, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 12
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 23 Handle
10
TÍTULO: The Effect of Electronic Word-of-Mouth (eWOM) on Consumer Ratings in the Digital Era
AUTORES: Asgari, O; Weise, A; Dubard Barbosa, S; Martinez, LF ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 3rd Digital Marketing and eCommerce Conference, DMEC 2022 in Springer Proceedings in Business and Economics
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
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