Luís Manuel da Silva Pereira Fructuoso Martinez
AuthID: R-000-JM2
You have no permission to see this content: profileOfResearchers/view
Please sign in.1
TÃTULO: ESG consequences for companies in the digital environment: insights from sector-specific performance across the EU-27
AUTORES: Kotrba, Vojtech; Mensik, Jakub; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS
AUTORES: Kotrba, Vojtech; Mensik, Jakub; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS
2
TÃTULO: The Role of Digital Marketing in Online Shopping: A Bibliometric Analysis for Decoding Consumer Behavior Full Text
AUTORES: Figueiredo, Natalia; Ferreira, Bruno M.; Abrantes, José Luís; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
AUTORES: Figueiredo, Natalia; Ferreira, Bruno M.; Abrantes, José Luís; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: Mapping e-commerce trends in the USA: a time series and deep learning approach
AUTORES: Ramos, Filipe R.; Pastrana Martinez, L.M.; Martinez, Luis F.; Abreu, Ricardo; Rubio, Lihki;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS
AUTORES: Ramos, Filipe R.; Pastrana Martinez, L.M.; Martinez, Luis F.; Abreu, Ricardo; Rubio, Lihki;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS
4
TÃTULO: Luxury Fashion Apps: Functional and Hedonic Customer Experiences Full Text
AUTORES: Hoang, Duc; Loureiro, Sandra Maria Correia; Kousi, Sofia; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 49, NÚMERO: 3
AUTORES: Hoang, Duc; Loureiro, Sandra Maria Correia; Kousi, Sofia; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 49, NÚMERO: 3
5
TÃTULO: Theoretical perspectives and conceptual framework for online grocery shopping: Adapting to environmental circumstances and influencing internal factors Full Text
AUTORES: Brueggemann, Philipp; Martinez, Luis F.; Pauwels, Koen;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH
AUTORES: Brueggemann, Philipp; Martinez, Luis F.; Pauwels, Koen;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH
6
TÃTULO: Doctor and celebrity credibility: their dual impact on livestream viewers' trust and service adoption intentions
AUTORES: Dao, Hoang Minh; Le Bui, Minh; Hoang, Duc; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
AUTORES: Dao, Hoang Minh; Le Bui, Minh; Hoang, Duc; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
7
TÃTULO: When found, it is expensive! The influence of perceived justice and anger in out-of-stock followed by over-price scenarios
AUTORES: Carvalho, Marcelo; Lopes, Evandro Luiz; Martinez, Luis F.; Herrero, Eliane;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 87
AUTORES: Carvalho, Marcelo; Lopes, Evandro Luiz; Martinez, Luis F.; Herrero, Eliane;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 87
8
TÃTULO: The future of analytics in digital marketing and electronic commerce: how digitalization and sustainability affect consumers, firms, and policymakers
AUTORES: Brueggemann, Philipp; Martinez, Luis F.; Martinez Lopez, Francisco J.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS
AUTORES: Brueggemann, Philipp; Martinez, Luis F.; Martinez Lopez, Francisco J.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS
9
TÃTULO: Is New Technology Worth It? Exploring Positive and Negative Effects When New Technology Meets Consumers Full Text
AUTORES: Brueggemann, Philipp; Jain, Varsha; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR
AUTORES: Brueggemann, Philipp; Jain, Varsha; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR
10
TÃTULO: Digital nudging in e-commerce: empowering behavioral science with data science Full Text
AUTORES: Bruggemann, Philipp; Martinez, Luis F.; Martinez Lo, Francisco J.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS, VOLUME: 74
AUTORES: Bruggemann, Philipp; Martinez, Luis F.; Martinez Lo, Francisco J.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS, VOLUME: 74