1
TÍTULO: ESG consequences for companies in the digital environment: insights from sector-specific performance across the EU-27
AUTORES: Kotrba, Vojtech; Mensik, Jakub; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: The Role of Digital Marketing in Online Shopping: A Bibliometric Analysis for Decoding Consumer Behavior  Full Text
AUTORES: Figueiredo, Natalia; Ferreira, Bruno M.; Abrantes, José Luís; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Mapping e-commerce trends in the USA: a time series and deep learning approach
AUTORES: Ramos, Filipe R.; Pastrana Martinez, L.M.; Martinez, Luis F.; Abreu, Ricardo; Rubio, Lihki;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Luxury Fashion Apps: Functional and Hedonic Customer Experiences  Full Text
AUTORES: Hoang, Duc; Loureiro, Sandra Maria Correia; Kousi, Sofia; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 49, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Theoretical perspectives and conceptual framework for online grocery shopping: Adapting to environmental circumstances and influencing internal factors  Full Text
AUTORES: Brueggemann, Philipp; Martinez, Luis F.; Pauwels, Koen;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Doctor and celebrity credibility: their dual impact on livestream viewers' trust and service adoption intentions
AUTORES: Dao, Hoang Minh; Le Bui, Minh; Hoang, Duc; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: When found, it is expensive! The influence of perceived justice and anger in out-of-stock followed by over-price scenarios
AUTORES: Carvalho, Marcelo; Lopes, Evandro Luiz; Martinez, Luis F.; Herrero, Eliane;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 87
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: The future of analytics in digital marketing and electronic commerce: how digitalization and sustainability affect consumers, firms, and policymakers
AUTORES: Brueggemann, Philipp; Martinez, Luis F.; Martinez Lopez, Francisco J.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Is New Technology Worth It? Exploring Positive and Negative Effects When New Technology Meets Consumers  Full Text
AUTORES: Brueggemann, Philipp; Jain, Varsha; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Digital nudging in e-commerce: empowering behavioral science with data science  Full Text
AUTORES: Bruggemann, Philipp; Martinez, Luis F.; Martinez Lo, Francisco J.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS, VOLUME: 74
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 29.