1
TÍTULO: Music Composition in Portuguese Classrooms. Searching for Possible Routes
AUTORES: Ana Luísa Veloso ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: The Oxford Handbook of Music Composition Pedagogy
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÍTULO: Making a Difference in the Music Classroom
AUTORES: Ana Luísa Veloso ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: The Routledge Companion to Teaching Music Composition in Schools
INDEXADO EM: CrossRef
3
TÍTULO: Music learning, engagement, and personal growth: child perspectives on a music workshop developed in a Portuguese state school
AUTORES: Veloso, AL ; Mota, G;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: MUSIC EDUCATION RESEARCH, VOLUME: 23, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Rethinking experimental music within music education: Thoughts and feelings after a voyage through the Project INsono
AUTORES: Veloso, AL ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA ELECTRONICA DE LEEME, NÚMERO: 46
INDEXADO EM: WOS CrossRef
5
TÍTULO: A orquestra e a vida: Percursos juvenis na Orquestra Geração  Full Text
AUTORES: Lopes, JT ; Dos Santos Boia, P; Veloso, AL ; Caldas, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Sociologia, Problemas e Praticas, VOLUME: 86, NÚMERO: 86
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÍTULO: Composing music, developing dialogues: An enactive perspective on children's collaborative creativity
AUTORES: Veloso, AL ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: BRITISH JOURNAL OF MUSIC EDUCATION, VOLUME: 34, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 7
7
TÍTULO: Beyond the Orquestra Geracao: The Manuela's portrait, a youngster who dreamt with becoming a professional clarinetist0
AUTORES: Ana L Luisa Veloso ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACION MUSICAL, VOLUME: 4
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: Más allá de la Orquestra Geração: El retrato de Manuela, una joven que soñaba con ser clarinetista profesional
AUTORES: Ana Luísa Veloso ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE EDUCACIÓN MUSICAL, VOLUME: 4
INDEXADO EM: CrossRef: 3
9
TÍTULO: Music composition as a way of learning: Emotions and the situated self
AUTORES: Veloso, AL ; Carvalho, S;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Musical Creativity: Insights from Music Education Research
INDEXADO EM: Scopus