1
TÍTULO: Antecedents and consequences of the "cancel culture" firestorm journey for brands: is there a possibility for forgiveness?
AUTORES: Costa, Claudia; Azevedo, Antonio ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 40, NÚMERO: 3-4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
2
TÍTULO: Implications of Socio-Cultural Pressure for a Thin Body Image on Avoidance of Social Interaction and on Corrective, Compensatory or Compulsive Shopping Behaviour  Full Text
AUTORES: Azevedo, A ; ÂS Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International journal of environmental research and public health, VOLUME: 20, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3 Handle
3
TÍTULO: Influence of Ethically-Minded Consumer Behavior, Digital Citizenship, and Retailers’ Green Positioning on the Effectiveness of Store Flyer Sales Promotions (Paper vs. Digital)
AUTORES: Ana Sofia Costa; António Azevedo ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Promotion Management, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
5
TÍTULO: The (negative) impact of violent and gore TV crime series on destination image and travel motivation
AUTORES: Azevedo, Antonio ; Alves, Juliana Araujo; Fernandes, Ruben Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF DESTINATION MARKETING & MANAGEMENT, VOLUME: 28
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
6
TÍTULO: Beyond Brand Hate: Are You Willing to Forgive a Negative Experience with Your Smartphone Mobile Communications' Brand?
AUTORES: Costa, J; Azevedo, A ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CORPORATE REPUTATION REVIEW, VOLUME: 26, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 5
7
TÍTULO: Mapping the journey of the CoLiving experience of digital nomads, using verbal and visual narratives
AUTORES: Pacheco, Catarina; Azevedo, Antonio ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: WORLD LEISURE JOURNAL, VOLUME: 65, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
8
TÍTULO: The Urban Sensescapes and Sensory Destination Branding
AUTORES: Irma Imamović; António Joaquim Araújo Azevedo ; Bruno Miguel Barbosa de Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry - New Governance and Management in Touristic Destinations
INDEXADO EM: CrossRef: 3
9
TÍTULO: An insight on B2B Firms in the Age of Digitalization and Paperless Processes  Full Text
AUTORES: Oliveira, J; Azevedo, A ; Ferreira, JJ; Gomes, S; Lopes, JM ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 21
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 11
10
TÍTULO: Innovation on Research Methods: Geotagged Photos as a Proxy Tool to Map Heritage and Cultural Ecosystem Services Hotspots
AUTORES: Azevedo, A ; Duenas, MPM; Costas, GB;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Tourism, Hospitality and Event Management
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
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