1
TÍTULO: The Walkways Landscape in Portugal: - Amieira Do Tejo Case-Study  Full Text
AUTORES: Matos, Rute Sousa; Azevedo, Antonio; Freire, Francisco; Silva, Luis;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EUROPEAN COUNTRYSIDE, VOLUME: 17, NÚMERO: 1
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2
TÍTULO: Immersive and Transformative Spiritual Experiences: From the Inner Self to the Sense of Belonging to a Community
AUTORES: Margarida Franca; Madalena Abreu; António Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Tourism, Hospitality and Event Management, VOLUME: Part F284
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3
TÍTULO: Storytelling in Sensual Products Marketing: A Content Analysis of Archetypes and Endorsers on Instagram
AUTORES: Jacob, Diego; Casais, Beatriz ; Azevedo, Antonio;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF CREATIVE COMMUNICATIONS
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4
TÍTULO: Hiking tourism and rural development: The case of the Mondego Walkways, Portugal
AUTORES: Luís Miguel Sousa Silva; Francisco Freire; António Azevedo; Rute Matos;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: PASOS. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, VOLUME: 23, NÚMERO: 3
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TÍTULO: Tourists' assessment of economic value, benefits and negative impacts of pedestrian walkways: Case-studies of the Paiva River (Arouca) and the Mondego River (Guarda) in Portugal
AUTORES: Azevedo, Antonio; Freire, Francisco; Silva, Luis; Carapinha, Aurora; Matos, Rute;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF OUTDOOR RECREATION AND TOURISM-RESEARCH PLANNING AND MANAGEMENT, VOLUME: 46
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TÍTULO: Influence of Socio-cultural Pressure on Internalization of the Thin Body Ideal and the Effect of Fitness Advertising Endorsers (Thin Versus Overweight/Realistic)
AUTORES: António Azevedo; Ângela Azevedo ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 21st International Congress on Public and Nonprofit Marketing, IAPNM 2022 in Springer Proceedings in Business and Economics
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7
TÍTULO: A NEW THEORETICAL FRAMEWORK FOR THERAPEUTIC LANDSCAPES: COASTAL (BLUE), FOREST (GREEN), SPIRITUAL "POWER SPOTS" (GOLD) AND WILDERNESS (DARK/WHITE)
AUTORES: Antonio Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF SPATIAL AND ORGANIZATIONAL DYNAMICS, VOLUME: 8, NÚMERO: 1
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8
TÍTULO: Visitor Journey Mapping: the Chocolate Factory Museum in Viana do Castelo (Portugal)
AUTORES: Joao Rocha; Antonio Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: 2nd International Conference on Tourism Research (ICTR) in PROCEEDINGS OF THE 2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON TOURISM RESEARCH (ICTR 2019)
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