1
TÍTULO: Lexical and Phonological Processes in Dyslexic Readers: Evidence from a Visual Lexical Decision Task  Full Text
AUTORES: Araujo, S ; Faisca, L ; Bramao, I ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: DYSLEXIA, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Atypical moral judgment following traumatic brain injury  Full Text
AUTORES: Ana T Martins ; Luis M Faisca ; Francisco Esteves; Angelica Muresan; Alexandra Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: JUDGMENT AND DECISION MAKING, VOLUME: 7, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Changes in social emotion recognition following traumatic frontal lobe injury
AUTORES: Ana Teresa Martins ; Luis Faisca ; Francisco Esteves; Claudia Simao; Mariline Gomes Justo; Angelica Muresan; Alexandra Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: NEURAL REGENERATION RESEARCH, VOLUME: 7, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Electrophysiological correlates of impaired reading in dyslexic pre-adolescent children  Full Text
AUTORES: Araujo, S ; Bramao, I ; Faisca, L ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: BRAIN AND COGNITION, VOLUME: 79, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Literacy: Exploring working memory systems  Full Text
AUTORES: Catarina Silva; Luis Faisca ; Martin Ingvar; Karl Magnus Petersson ; Alexandra Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: JOURNAL OF CLINICAL AND EXPERIMENTAL NEUROPSYCHOLOGY, VOLUME: 34, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 17
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The interaction between surface color and color knowledge: Behavioral and electrophysiological evidence  Full Text
AUTORES: Bramao, I ; Faisca, L ; Forkstam, C; Inacio, F; Araujo, S ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: BRAIN AND COGNITION, VOLUME: 78, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Object Naming in Dyslexic Children: More Than a Phonological Deficit  Full Text
AUTORES: Araujo, S ; Faisca, L ; Bramao, I ; Inacio, F; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF GENERAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 138, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Support Systems for Poor Readers: Empirical Data From Six EU Member States
AUTORES: Elena Ise; Leo Blomert; Daisy Bertrand; Luis Faisca ; Anne Puolakanaho; Nina L Saine; Zsuzsanna Suranyi; Anniek Vaessen; Valeria Csepe; Heikki Lyytinen; Alexandra Reis ; Johannes C Ziegler; Gerd Schulte Koerne;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF LEARNING DISABILITIES, VOLUME: 44, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
Página 1 de 5. Total de resultados: 43.