1
TÍTULO: Formal Language Hierarchy Reflects Different Levels of Cognitive Complexity
AUTORES: Silva, Susana; Inacio, Filomena ; Sousa, Daniel Rocha E.; Gaspar, Nuno; Folia, Vasiliki; Petersson, Karl Magnus ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-LEARNING MEMORY AND COGNITION, VOLUME: 49, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1 Handle
2
TÍTULO: Reading Comprehension Predictors in European Portuguese Adults  Full Text
AUTORES: Goncalves, F; Reis, A ; Inacio, F ; Morais, IS; Faisca, L ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 12
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 4
3
TÍTULO: Implicit sequence learning is preserved in dyslexic children
AUTORES: Inácio, F ; Faísca, L ; Forkstam, C; Araújo, S; Bramao, I; Reis, A ; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ANNALS OF DYSLEXIA, VOLUME: 68, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 11
4
TÍTULO: Modality effects in implicit artificial grammar learning: An EEG study
AUTORES: Silva, S; Folia, V; Inacio, F ; Castro, SL ; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: BRAIN RESEARCH, VOLUME: 1687
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
5
TÍTULO: Eye Movements in Implicit Artificial Grammar Learning
AUTORES: Silva, S; Inacio, F ; Folia, V; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-LEARNING MEMORY AND COGNITION, VOLUME: 43, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
6
TÍTULO: Electrophysiological evidence for colour effects on the naming of colour diagnostic and noncolour diagnostic objects  Full Text
AUTORES: Bramao, I ; Francisco, A; Inacio, F ; Faisca, L ; Reis, A ; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: VISUAL COGNITION, VOLUME: 20, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 8
7
TÍTULO: The interaction between surface color and color knowledge: Behavioral and electrophysiological evidence  Full Text
AUTORES: Bramao, I ; Faisca, L ; Forkstam, C; Inacio, F ; Araujo, S ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: BRAIN AND COGNITION, VOLUME: 78, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
8
TÍTULO: Artificial language learning
AUTORES: Karl M Petersson; Christian Forkstam; Filomena Inácio ; Inês Bramão; Susana Araújo; Ana C Souza; Susana Silva; São L Castro;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Alfabetização e Cognição
INDEXADO EM: Handle
9
TÍTULO: Component Processes Subserving Rapid Automatized Naming in Dyslexic and Non-dyslexic Readers. Rapid Naming and Dyslexia  Full Text
AUTORES: Araujo, S ; Inacio, F ; Francisco, A; Faisca, L ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: DYSLEXIA, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 27
10
TÍTULO: Object Naming in Dyslexic Children: More Than a Phonological Deficit  Full Text
AUTORES: Araujo, S ; Faisca, L ; Bramao, I ; Inacio, F ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF GENERAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 138, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6