1
TÍTULO: Organizational Communication: How to Engage Internal Communication in a B2B Case Study
AUTORES: Helena Madeira; Amélia Brandão ; Jorge Remondes ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 344
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
2
TÍTULO: Challenges and opportunities for the social commerce: The MO case. The MO Case
AUTORES: Ana Cristina Correia Meireles; Ana Maria Lima; Jorge Remondes ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Management and Marketing for Improved Retail Competitiveness and Performance
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
3
TÍTULO: Connecting with Consumers Through Effective Personalization and Programmatic Advertising
AUTORES: Jorge Remondes ; Paulo Jorge Madeira; Carlos Teixeira Alves;
PUBLICAÇÃO: 2023
INDEXADO EM: Openlibrary
4
TÍTULO: Connecting With Consumers Through Effective Personalization and Programmatic Advertising
AUTORES: Jorge Remondes ; Paulo Madeira; Carlos Alves;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services
INDEXADO EM: CrossRef Openlibrary
5
TÍTULO: Facebook Ads Interaction Campaigns. Video Format vs. Image Format
AUTORES: Diogo Tavares; Jorge Remondes ; Ana Maria Lima;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Connecting With Consumers Through Effective Personalization and Programmatic Advertising
INDEXADO EM: CrossRef
6
TÍTULO: The Use of Artificial Intelligence in Digital Marketing. Competitive Strategies and Tactics
AUTORES: Sandrina Teixeira; Jorge Remondes ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services
INDEXADO EM: CrossRef: 2
9
TÍTULO: Implementing Automation Initiatives in Companies to Create Better-Connected Experiences
AUTORES: Jorge Remondes ; Sandrina Teixeira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services
INDEXADO EM: CrossRef: 1
10
TÍTULO: Social Media Marketing
AUTORES: Jorge Remondes ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Tópicos de Marketing Digital
INDEXADO EM: CrossRef
Página 1 de 3. Total de resultados: 29.