Jorge Remondes de Sousa
AuthID: R-000-YCM
1
TÃTULO: New Trends for the Governance of Non-Profit Organizations
AUTORES: Jorge Remondes; Fernando Remondes; Vicente Serrano;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Logistics, Operations, and Management Science
AUTORES: Jorge Remondes; Fernando Remondes; Vicente Serrano;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Logistics, Operations, and Management Science
2
TÃTULO: Content Marketing on Instagram. The Case of an Architecture and Interiors Company
AUTORES: Bia Moreira; Jorge Remondes; Sandrina Francisca Teixeira; Ana Lima;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Cases on Effective Digital Marketing for Competitive Organizations
AUTORES: Bia Moreira; Jorge Remondes; Sandrina Francisca Teixeira; Ana Lima;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Cases on Effective Digital Marketing for Competitive Organizations
3
TÃTULO: The Modern Call Center: The Relationship Between Service Quality Metrics and Employee’s Performance. Amplifon Case Study
AUTORES: Filipa Oom do Vale; Amélia Brandão ; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 393
AUTORES: Filipa Oom do Vale; Amélia Brandão ; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 393
4
TÃTULO: Organizational Communication: How to Engage Internal Communication in a B2B Case Study
AUTORES: Helena Madeira; Amélia Brandão ; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 344
AUTORES: Helena Madeira; Amélia Brandão ; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 344
5
TÃTULO: Pre-Sales and Social Media Strategies' Role in the Customer Journey
AUTORES: Maria Eduarda Pinto Leite; Amélia Brandão ; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Digital Marketing
AUTORES: Maria Eduarda Pinto Leite; Amélia Brandão ; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Digital Marketing
6
TÃTULO: The Relationship Between Content Typologies and Brand Engagement on Instagram. The Case of Futebol Clube do Porto
AUTORES: Bárbara Domingues; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Marketing Innovation Strategies and Consumer Behavior
AUTORES: Bárbara Domingues; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Marketing Innovation Strategies and Consumer Behavior
7
TÃTULO: The New Dynamics of Marketing and the Influence of Digital
AUTORES: Remondes, Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 22
AUTORES: Remondes, Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 22
INDEXADO EM:
WOS

8
TÃTULO: Between Theories and Practices in Communication and Marketing: Articles that Generate Knowledge and Implications.
AUTORES: Remondes, Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 23
AUTORES: Remondes, Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 23
INDEXADO EM:
WOS

9
TÃTULO: EDITORIAL: MARKETING TRENDS AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT
AUTORES: Jorge Remondes; Marco Lamas; Lara Mendes Bacalhau; Ana Reyes-Menendez; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Management in Review, VOLUME: 2, NÚMERO: 1
AUTORES: Jorge Remondes; Marco Lamas; Lara Mendes Bacalhau; Ana Reyes-Menendez; José Duarte Santos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Management in Review, VOLUME: 2, NÚMERO: 1
10
TÃTULO: Challenges and opportunities for the social commerce: The MO case. The MO Case
AUTORES: Ana Cristina Correia Meireles; Ana Maria Lima; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Management and Marketing for Improved Retail Competitiveness and Performance
AUTORES: Ana Cristina Correia Meireles; Ana Maria Lima; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Management and Marketing for Improved Retail Competitiveness and Performance