1
TÍTULO: Organizational Sustainability Orientation: A Review
AUTORES: Tardin, Matheus G.; Perin, Marcelo G.; Simoes, Claudia ; Braga, Luiza D.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ORGANIZATION & ENVIRONMENT, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
2
TÍTULO: Determinants of consumers' intention to visit green hotels: Combining psychological and contextual factors
AUTORES: Ferreira, Sandra; Pereira, Olga; Simoes, Claudia ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF VACATION MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
3
TÍTULO: Co-creating CSR Value Between Firms and Employees: An Abstract
AUTORES: Olga Pereira; Cláudia Simões ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
4
TÍTULO: Corporate Responsibility, Sustainability and Markets. How Ethical Organisations and Consumers Shape Markets
AUTORES: Cláudia Simões ; Alin Stancu; Georgiana Grigore;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Palgrave Studies in Governance, Leadership and Responsibility
INDEXADO EM: CrossRef: 2
5
TÍTULO: Customer Experience Journeys: Loyalty Loops Versus Involvement Spirals  Full Text
AUTORES: Siebert, A; Gopaldas, A; Lindridge, A; Simoes, C ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF MARKETING, VOLUME: 84, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 129
6
TÍTULO: Customer orientation and financial performance relationship: the mediating role of innovative capability  Full Text
AUTORES: Mirela Jeffman dos Santos; Marcelo Gattermann Perin; Cláudia Simões ; Cláudio Hoffmann Sampaio;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Gestão & Produção, VOLUME: 27, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: CrossRef: 1
7
TÍTULO: Understanding the mechanisms of the relationship between shared values and service delivery performance of frontline employees  Full Text
AUTORES: Lages, CR; Piercy, NF; Malhotra, N; Simoes, C ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT, VOLUME: 31, NÚMERO: 21
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 9
8
TÍTULO: An Approach on Place Attachment, Involvement and Behavioural Intentions in Iberian Marketing Contexts: The Case of Galicia-North Portugal Euroregion: An Abstract
AUTORES: Bruno Sousa; Cláudia Simões ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science - Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers
INDEXADO EM: CrossRef: 12
9
TÍTULO: Interactions with Existing and Potential Customers: The Role of Physical and Virtual Trade Fairs: An Abstract
AUTORES: Sarmento, M; Simões, C ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
10
TÍTULO: NewLux Brand Relationship Scale: Capturing the scope of mass-consumed luxury brand relationships  Full Text
AUTORES: Helena Nobre ; Claudia Simoes ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 102
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
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