1
TÍTULO: Exploring the Effectiveness of Social Marketing on Blood Donation Engagement in Portugal
AUTORES: Manuel José Serra da Fonseca; Sara Vieira Lopes; Jorge Esparteiro Garcia ; José Gabriel Andrade; Bruno Barbosa Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2026, FONTE: Lecture Notes in Networks and Systems, VOLUME: 1524 LNNS
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2
TÍTULO: Nation Branding in a Digital Post-COVID World: The Cases of Portugal and Brazil
AUTORES: Jorge Esparteiro Garcia ; José Gabriel Andrade; Adriano Sampaio; Manuel Sousa Pereira ; Manuel José Serra da Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2026, FONTE: Lecture Notes in Networks and Systems, VOLUME: 1524 LNNS
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3
TÍTULO: Renewable Energy Into Sustainability Metrics: A Multicriteria Decision
AUTORES: Helena Sofia Rodrigues ; Jorge Esparteiro Garcia ; Ângela Silva ;
PUBLICAÇÃO: 2026, FONTE: Communications in Computer and Information Science, VOLUME: 2618 CCIS
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4
TÍTULO: A Hybrid Deep Learning Approach for Enhanced Classification of Lung Pathologies From Chest X-Ray  Full Text
AUTORES: Sajed, Samira; Rostami, Habib; Garcia, Jorge Esparteiro ; Keshavarz, Ahmad; Teixeira, Andreia;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF IMAGING SYSTEMS AND TECHNOLOGY, VOLUME: 35, NÚMERO: 6
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5
TÍTULO: Digital Innovation in Health Care: Addressing Medication Non-adherence
AUTORES: Laxmi Bhandari; Manuel José Fonseca; António Fernandes; Jorge Esparteiro Garcia ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 393
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6
TÍTULO: Gamification in Digital Marketing for Boosting Tourist Destination Competitiveness: A Case Study
AUTORES: Jorge Esparteiro Garcia ; Bruno Pereira; Bruno Sousa; Manuel José Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
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7
TÍTULO: Qualitative Research for a Marketing Plan: The Case Study of Polytechnic Institute of Viana do Castelo
AUTORES: Catarina Fernandes; Manuel José Fonseca; Jorge Esparteiro Garcia ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 393
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8
TÍTULO: STEERING INTO THE FUTURE: PUBLIC PERCEPTIONS AND ACCEPTANCE OF AUTONOMOUS BUSES
AUTORES: Ejdys, Joanna; Gulc, Aleksandra; Budna, Klaudia; Esparteiro Garcia, Jorge ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: ECONOMICS AND ENVIRONMENT, VOLUME: 92, NÚMERO: 1
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9
TÍTULO: The Attitude of Young Portuguese Youth Toward Blood Donation Advertising Campaigns—an Exploratory Approach
AUTORES: Manuel José Fonseca; Sara Lopes; Jorge Esparteiro Garcia ; Bruno Barbosa Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 439
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10
TÍTULO: The impact of digital marketing on the esports industry: Preliminary approach. Preliminary Approach
AUTORES: Tiago Braga Fernandes; Bruno Barbosa Sousa; Jorge Esparteiro Garcia ; Manuel José Serra da Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Evolving Strategies for Organizational Management and Performance Evaluation
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