1
TÍTULO: Recovering the meaning of "critique" in critical mathematics education
AUTORES: Pais, A; Fernandes, E ; Matos, JF ; Alves, AS;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: For the Learning of Mathematics, VOLUME: 32, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: The International Commission on Mathematical Instruction [ICMI]: The Fifteenth ICMI Study: The Professional Education and Development of Teachers of Mathematics  Full Text
AUTORES: Boaler, J; Breen, C; Gourdeau, F; van den Heuvel Panhuizen, M; Jaworski, B; Leder, G; Li, S; Lins, R; Matos, JF ; Murata, H; Novotna, J; Robert, A; Hodgson, BR; Bass, H;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: ZDM - International Journal on Mathematics Education, VOLUME: 36, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Embodied cognition as grounding for situatedness and context in mathematics education  Full Text
AUTORES: Nunez, RE; Edwards, LD; Matos, JF ;
PUBLICAÇÃO: 1999, FONTE: Educational Studies in Mathematics, VOLUME: 39, NÚMERO: 1-3
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Teachers' and students' views and attitudes towards a new mathematics curriculum: A case study
AUTORES: Ponte, JP; Matos, JF ; Guimaraes, HM; Leal, LC; Canavarro, AP;
PUBLICAÇÃO: 1994, FONTE: Educational Studies in Mathematics, VOLUME: 26, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID