1
TÍTULO: Cognitive and Linguistic Development in Children and Adolescents
AUTORES: Cadime, Irene; Ribeiro, Iolanda; Lorusso, Maria Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: CHILDREN-BASEL, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: Does reading fluency mediate the relationship between cognitive-linguistic skills and reading comprehension? A study in European Portuguese  Full Text
AUTORES: Cadime, Irene; Freitas, Tania; Martin Aragoneses, Maria Teresa; Ribeiro, Iolanda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: COGNITIVE DEVELOPMENT, VOLUME: 71
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
3
TÍTULO: Executive Functioning in Different Types of Reading Disabilities
AUTORES: Cadime, Irene; Rodrigues, Bruna; Ribeiro, Iolanda; Martin Aragoneses, Maria Teresa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF INTELLIGENCE, VOLUME: 12, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
6
TÍTULO: Cognitive and metacognitive strategy use in poor comprehenders: an exploratory study  Full Text
AUTORES: Rodrigues, Bruna; Cadime, Irene; Ribeiro, Iolanda;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: AUSTRALIAN JOURNAL OF LEARNING DIFFICULTIES, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
8
TÍTULO: The development of vocabulary and grammar: a longitudinal study of European Portuguese-speaking toddlers
AUTORES: Cadimei, I; Moreira, CS ; Santos, AL; Silva, C; Ribeiro, I; Viana, FL;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF CHILD LANGUAGE, VOLUME: 46, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 7 Handle
Página 1 de 2. Total de resultados: 20.