1
TÍTULO: The Diderot effect: a data-driven validation
AUTORES: Santos, Andre; Antonio, Nuno; Rita, Paulo;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS
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2
TÍTULO: Exploring the Applications of Artificial Intelligence in Marketing: A Topic Modelling Analysis; [Explorando as aplicações da inteligência artificial no marketing: uma análise de modelação de tópicos]
AUTORES: Paulo Rita; Wajdy Omran; Ricardo Ramos; Tânia Costa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Tourism and Management Studies, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
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3
TÍTULO: Assessing the nexus of label content and consumer reviews: insights from premium wines on Vivino
AUTORES: Fuentes, Camila Rocuant; Rita, Paulo; Antonio, Nuno;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF WINE BUSINESS RESEARCH
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4
TÍTULO: CEOs' and directors' perspective towards environmental sustainability and climate change  Full Text
AUTORES: Barbedo, Mariana; Rita, Paulo; Ramos, Ricardo;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION, VOLUME: 496
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5
TÍTULO: Understanding the impact of online firestorms on financial performance in corporate social responsibility campaigns
AUTORES: Dias, Filipe; Rita, Paulo; Antonio, Nuno; Vong, Celeste;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING
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6
TÍTULO: Using employee feedback to build effective employer branding strategies: a mixed method approach
AUTORES: Rita, Paulo; Antonio, Nuno; Raminhos, Vanessa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ORGANIZATIONAL ANALYSIS
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7
TÍTULO: Mapping research in marketing: trends, influential papers and agenda for future research
AUTORES: Ramos, Ricardo; Rita, Paulo; Vong, Celeste;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SPANISH JOURNAL OF MARKETING-ESIC, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
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8
TÍTULO: The power of facial expressions in branding: can emojis versus human faces shape emotional contagion and brand fun?
AUTORES: Almeida, Pedro; Rita, Paulo; Pinto, Diego Costa; Herter, Marcia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT
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9
TÍTULO: The role of microtransactions in impulse buying and purchase intention in the video game market
AUTORES: Rita, Paulo; Guerreiro, Joao; Ramos, Ricardo; Caetano, Ricardo G.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ENTERTAINMENT COMPUTING, VOLUME: 50
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10
TÍTULO: Exploring the intersections of Tourism and Hospitality: A review and research agenda
AUTORES: Ramos, Ricardo; Rita, Paulo; Moro, Sergio;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TOURISM & MANAGEMENT STUDIES, VOLUME: 20, NÚMERO: 4
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