1
TÍTULO: Towards Cyberbullying Detection: Building, Benchmarking and Longitudinal Analysis of Aggressiveness and Conflicts/Attacks Datasets from Twitter
AUTORES: Paula Ferreira; Nadia Pereira; Hugo Rosa; Sofia Oliveira; Luisa Coheur; Sofia Francisco; Sidclay Souza; Ricardo Ribeiro; Joao Carvalho; Paula Paulino; Isabel Trancoso; Ana Margarida Veiga Simao;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: IEEE Transactions on Affective Computing
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
2
TÍTULO: Dynamic assessment of self-regulated learning in preschool
AUTORES: Moreira, Janete Silva; Ferreira, Paula Costa; Sima, Ana Margarida Veiga;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: HELIYON, VOLUME: 8, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
4
TÍTULO: Automatic cyberbullying detection: A systematic review  Full Text
AUTORES: Rosa, H; Pereira, N; Ribeiro, R ; Ferreira, PC; Carvalho, JP; Oliveira, S; Coheur, L; Paulino, P; Veiga Simao, AMV; Trancoso, I;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, VOLUME: 93
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef: 1
5
TÍTULO: Clinical and hemodynamic 5-year mortality predictors in patients with pulmonary hypertension
AUTORES: Nunes Ferreira, AN; Placido, R; Guimaraes, T; Agostinho, JR; Rigueira, J; Aguiar Ricardo, I; Santos, R; Rodrigues, T; Antonio, P; Morais, PS; Cortez Dias, N; Mineiro, A; Martins, S; Lousada, N; Pinto, FJ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF HEART FAILURE, VOLUME: 21
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Campus climate: The role of teacher support and cultural issues
AUTORES: Sidclay Bezerra de Souza; Ana Margarida V Veiga Simao; Paula da Costa Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF FURTHER AND HIGHER EDUCATION, VOLUME: 43, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: How and with what accuracy do children report self-regulated learning in contemporary EFL instructional settings?
AUTORES: Costa Ferreira, PC; Veiga Simao, AMV; Lopes da Silva, AL;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 32, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
8
TÍTULO: THE CYBERBULLYING IN CONTEXT UNIVERSITY OF BRAZIL AND PORTUGAL: VICTIMIZATION, EMOTIONS ASSOCIATES AND COPING STRATEGIES
AUTORES: Sidclay Bezerra de Souza; Ana Margarida Veiga Simao; Paula da Costa Ferreira; Paula Paulino; Sofia Mateus Francisco;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA IBERO-AMERICANA DE ESTUDOS EM EDUCACAO, VOLUME: 11
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: Cyberbullying: The hidden side of college students  Full Text
AUTORES: Sofia Mateus Francisco; Ana Margarida V Veiga Simao; Paula Costa Ferreira; Maria Jose D das Dores Martins;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, VOLUME: 43
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
10
TÍTULO: Does training in how to regulate one's learning affect how students report self-regulated learning in diary tasks?  Full Text
AUTORES: Costa Ferreira, PC; Veiga Simao, AMV; Lopes da Silva, AL;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: METACOGNITION AND LEARNING, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
Página 1 de 2. Total de resultados: 11.