Edgar Alexandre da Cunha Bernardo
AuthID: R-004-T8S
1
TÃTULO: DOMINANT TOURISM EDUCATIONAL AND RESEARCH REASONING: A CRITIQUE TO PORTUGAL'S CASE
AUTORES: Pereiro, Xerardo; Bernardo, Edgar;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TOURISM CULTURE & COMMUNICATION, VOLUME: 24, NÚMERO: 4
AUTORES: Pereiro, Xerardo; Bernardo, Edgar;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TOURISM CULTURE & COMMUNICATION, VOLUME: 24, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


2
TÃTULO: DESTINATION FOODSCAPE - A HOLISTIC CONCEPTUAL FRAMEWORK
AUTORES: Bernardo, E; Agapito, D ; Guerreiro, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF SPATIAL AND ORGANIZATIONAL DYNAMICS, VOLUME: 9, NÚMERO: 4
AUTORES: Bernardo, E; Agapito, D ; Guerreiro, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF SPATIAL AND ORGANIZATIONAL DYNAMICS, VOLUME: 9, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
WOS

3
TÃTULO: Tourism in Cape Verde, government and governance Full Text
AUTORES: Edgar Bernardo; Vitor Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PASOS-REVISTA DE TURISMO Y PATRIMONIO CULTURAL, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
AUTORES: Edgar Bernardo; Vitor Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PASOS-REVISTA DE TURISMO Y PATRIMONIO CULTURAL, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
WOS

4
TÃTULO: Sustainable Tourism as a factor in the development of small island economies: the case of Cape Verde. Lusophone University Editions: Lisbon Full Text
AUTORES: Edgar Bernardo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PASOS-REVISTA DE TURISMO Y PATRIMONIO CULTURAL, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
AUTORES: Edgar Bernardo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PASOS-REVISTA DE TURISMO Y PATRIMONIO CULTURAL, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
WOS

5
TÃTULO: Report of the Final Presentation Seminar of Results of the "Dourotur" Project - Thinking About the Future of Tourism in the Douro Full Text
AUTORES: Edgar Bernardo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PASOS-REVISTA DE TURISMO Y PATRIMONIO CULTURAL, VOLUME: 18, NÚMERO: 2
AUTORES: Edgar Bernardo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PASOS-REVISTA DE TURISMO Y PATRIMONIO CULTURAL, VOLUME: 18, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
WOS

6
TÃTULO: African Insular Tourism: multiple views on the Cape Verde experience Full Text
AUTORES: Edgar Bernardo;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: PASOS-REVISTA DE TURISMO Y PATRIMONIO CULTURAL, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
AUTORES: Edgar Bernardo;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: PASOS-REVISTA DE TURISMO Y PATRIMONIO CULTURAL, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
WOS

7
TÃTULO: Are local residents able to contribute to tourism governance? - impacts and perceptions in Cape Verde Full Text
AUTORES: Edgar Bernardo; Filipa Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: PASOS-REVISTA DE TURISMO Y PATRIMONIO CULTURAL, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
AUTORES: Edgar Bernardo; Filipa Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: PASOS-REVISTA DE TURISMO Y PATRIMONIO CULTURAL, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
WOS

8
TÃTULO: Are local residents able to contribute to tourism governance? - impacts and perceptions in Cape Verde; [Podem os residentes locais contribuir para a governança turística? - impactos e perceções em Cabo Verde]
AUTORES: Edgar Bernardo; Filipa Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: PASOS Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
AUTORES: Edgar Bernardo; Filipa Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: PASOS Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
Scopus

9
TÃTULO: African Island Tourism: Multiple perspectives on the Cape Verdean experience; [Turismo Insular Africano: múltiplos olhares sobre a experiência Cabo‑verdiana]
AUTORES: Edgar Bernardo;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: PASOS Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
AUTORES: Edgar Bernardo;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: PASOS Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
Scopus

10
TÃTULO: Perfiles de carrera en Educación Superior: Un estudio en la Universidad Pedagógica de Mozambique. Career profiles in higher education: a study at the Pedagogical University of Mozambique
AUTORES: Ana Daniela Silva; Maria Do Céu Taveira; Edgar Bernardo; Maria Luisa Moreno;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Revista de Investigación Educativa, VOLUME: 32, NÚMERO: 1
AUTORES: Ana Daniela Silva; Maria Do Céu Taveira; Edgar Bernardo; Maria Luisa Moreno;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Revista de Investigación Educativa, VOLUME: 32, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
CrossRef
Handle

