1
TÍTULO: Hedging in a Market with Jumps: A FBSDE Approach
AUTORES: Shamarova, Evelina; Pereira, Rui Sa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 14th International ISAAC Congress in NEW TOOLS IN MATHEMATICAL ANALYSIS AND APPLICATIONS, ISAAC CONGRESS 2023, VOLUME: Part F49
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Implementation of Lean Healthcare Approaches in a Hospital's Surgical Block
AUTORES: Catarina Ribeiro; Paulo M. Fernandes; Erik T. Lopes; Bruno S. Gonçalves; Rui M. Lima;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: European Conference on Management Leadership and Governance, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Predicting Hydro Reservoir Inflows with AI Techniques Using Radar Data and a Numerical Weather Prediction Model
AUTORES: Almeida, M. F. ; Soares, F. J. ; Oliveira, F. T. ; Saraiva, J. T. ; Pereira, Rui M.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: IEEE 15th International Symposium on Power Electronics for Distributed Generation Systems (PEDG) in IEEE 15TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON POWER ELECTRONICS FOR DISTRIBUTED GENERATION SYSTEMS, PEDG 2024
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Search Engine Optimization (SEO) for a Company Website: A Case Study
AUTORES: Garcia, Jorge Esparteiro ; Lima, Rui; Serra da Fonseca, Manuel Jose ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, WORLDCIST 2022, VOL 3, VOLUME: 470
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef: 3 Handle
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Extraction and Multidimensional Analysis of Data from Unstructured Data Sources: A Case Study
AUTORES: Lima, R; Cruz, EF;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: 21st International Conference on Enterprise Information Systems (ICEIS) in PROCEEDINGS OF THE 21ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON ENTERPRISE INFORMATION SYSTEMS (ICEIS), VOL 1, VOLUME: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: A case study on project led education in engineering: students' and teachers' perceptions
AUTORES: Rui M Lima; Dinis Carvalho ; Maria Assunção Flores ; Natascha Van Hattum Janssen;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: European Journal of Engineering Education, VOLUME: 32, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus