1
TÍTULO: Preface
AUTORES: Albertina Monteiro; Ana Pinto Borges; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Enhancing Sustainability Through Non-Financial Reporting
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2
TÍTULO: Digital leadership: Characteristics, challenges. and opportunities
AUTORES: José Carvalho; Henrique Pires; Ana Pinto Borges; Elvira Vieira; Márcia Monteiro;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Enhancing Employee Engagement and Productivity in the Post-Pandemic Multigenerational Workforce
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3
TÍTULO: Estimate tourism model choice for pilgrim in the Way of St. James: the portuguese way
AUTORES: Rosa Conde; Ana P Borges; Isabel Neira; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2023
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4
TÍTULO: Segmentation and the Key Communication Channels to Promote a Music Festival - The NOS Primavera Sound Case Study
AUTORES: de Almeida, Antonio Lopes; Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 10, NÚMERO: 19
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5
TÍTULO: How digital media can help fight food waste
AUTORES: Tânia Moreira; Kevin Hemsworth; Bruno M Vieira; Márcia Monteiro; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2022
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6
TÍTULO: The use of a geographic information system to increase outdoor tourism
AUTORES: Elaine Scalabrini; Alexandra I Correia; Manuel Fonseca; Alina Nunes; Cláudia M Veloso; Elvira Vieira; Fernanda A Ferreira; Goretti Silva; Paulo Carrança; Sónia Santos; Paula O Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2022
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7
TÍTULO: Outdoor tourism demand segmentation: a case study from North of Portugal  Full Text
AUTORES: Elaine Scalabrini; Alexandra Correia; Alcina Nunes; Cláudia Veloso; Elvira Vieira; Ferreira, F. A.; Goretti Silva; Manuel Fonseca; Paulo Carrança; Sónia Santos; Paula O Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: GeoJournal of Tourism and Geosites
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8
TÍTULO: Brand knowledge and Satisfaction Explained by the Attributes of a Regional Food Product
AUTORES: Borges, AP ; Vieira, E; Rodrigues, P; Tavares, V;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 9, NÚMERO: 16
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9
TÍTULO: Supply-side perspectives on outdoor tourism in the north of portugal
AUTORES: Oliva M D Martins ; Paula Odete Fernandes ; Alcina Nunes ; Susana Rachão; Alexandra Isabela Correia ; Elvira Vieira; Manuel José Fonseca; Goretti Silva; Santos S.; Cláudia Veloso; Ferreira, F. A. ; Paulo Carrança;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Proceedings of the International Conference on Tourism Research
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10
TÍTULO: The mediating role of brand experience in a mid-sized city
AUTORES: Rodrigues, P ; Borges, AP ; Vieira, E;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: International Journal of Business Excellence, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
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