1
TÍTULO: January 29, Changes in the fashion industry and consumer choices in the Portuguese context: directions
AUTORES: Ferreira, Ana; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno; Vieira, Elvira; Rodrigues, Paula ; Lopes, Jorge; Canavarro, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: STRATEGIC MANAGEMENT, NÚMERO: 00
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: The Role of Digital Marketing in the Process of Musical Events' Participation
AUTORES: Vieira, Elvira; Fonseca, Manuel ; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 11st World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 4, WORLDCIST 2023, VOLUME: 802
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Literacy, resilience, and financial well-being in higher education students
AUTORES: Patrícia Dias; Ana Pinto Borges; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Improving Literacy Through Home, School, and Community Partnerships
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Brand Personality dimensions in the hotel sector: A case study. A Case Study
AUTORES: Labinot Mehmeti; Ana Pinto Borges; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Global Practices on Effective Talent Acquisition and Retention
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The Impact of Using Digital Platforms and Sharing Online Experiences on the Reputation of a Company
AUTORES: Pereira, Beatriz; Bras, Gabriela; Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno Miguel; Fonseca, Manuel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 12th World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in GOOD PRACTICES AND NEW PERSPECTIVES IN INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 6, WORLDCIST 2024, VOLUME: 990
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: DO CULTURAL ACTIVITIES AND HAPPINESS MATTER TO THE TOURISM SECTOR?
AUTORES: Kristina Astike; Ana Pinto Borges; Viktorija Skvarciany; Elvira Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Economics and Culture, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The presence of brands in the metaverse
AUTORES: Joana Oliveira; Catarina Rocha; Ana Pinto Borges; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Victor Tavares;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Consumer Experience and Decision-Making in the Metaverse
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Consumer awareness and the ethical footprint of fast fashion with a focus on Shein
AUTORES: Inês Miguel Azevedo; Ticiana Alves; Ana Pinto Borges; Bruno Vieira; Elvira Vieira; Susana Mesquita;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Scientific Conference „Business and Management“ - New Trends in Contemporary Economics, Business and Management. Selected Proceedings of the 14th International Scientific Conference “Business and Management 2024”
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: The Use of Mobile Technology in Outdoor Tourism: A Systematic Review
AUTORES: Scalabrini, Elaine; Correia, Alexandra I.; Nunes, Alcina; Veloso, Claudia Miranda; Vieira, Elvira; Ferreira, F. A. ; Silva, Goretti; Fonseca, Manuel ; Carranca, Paulo; Santos, Sonia; Fernandes, Paula Odete;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Information Technology and Education (ICITED) in PERSPECTIVES AND TRENDS IN EDUCATION AND TECHNOLOGY, ICITED 2022, VOLUME: 320
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Influence of COVID-19 on online shopping behaviour, leisure and socialisation
AUTORES: Borges, Ana Pinto ; Vieira, Elvira; Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: MANAGEMENT RESEARCH-THE JOURNAL OF THE IBEROAMERICAN ACADEMY OF MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
Página 1 de 9. Total de resultados: 84.