1
TÍTULO: Unraveling digital nomadism: a comprehensive bibliometric review of emerging research and trends
AUTORES: de Sousa, Barbara Viana; Bastida, Maria; Vieira, Elvira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF GLOBAL MOBILITY-THE HOME OF EXPATRIATE MANAGEMENT RESEARCH, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
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2
TÍTULO: The circular economy in the Portuguese consumer’s perspective
AUTORES: Mariana Neto; Ana Pinto Borges ; Bruno Miguel Vieira; Elvira Vieira; Victor Tavares; Joana Neto;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Global Business and Economics Review, VOLUME: 32, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
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3
TÍTULO: Circular Economy in the Fashion Industry. Key Factors Driving the Shift to Slow Fashion
AUTORES: Catarina Sequeira; Ana Pinto Borges ; Elvira Vieira; Margarida Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Sustainable Practices in the Fashion and Retail Industry
INDEXADO EM: CrossRef
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4
TÍTULO: The Strategic Role of AI in Business Process Transformation and ESG Commitment
AUTORES: Tiago Nunes; Ana Pinto Borges ; Elvira Vieira; Bruno Miguel Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 9th FEB International Scientific Conference: Sustainable Management in the Age of ESG and AI: Navigating Challenges and Opportunities
INDEXADO EM: CrossRef
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5
TÍTULO: January 29, Changes in the fashion industry and consumer choices in the Portuguese context: directions
AUTORES: Ferreira, Ana; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno; Vieira, Elvira; Rodrigues, Paula ; Lopes, Jorge; Canavarro, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: STRATEGIC MANAGEMENT, NÚMERO: 00
INDEXADO EM: WOS CrossRef
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6
TÍTULO: The Role of Sociodemographic Characteristics on the Journey from Brand Experience to Brand Love and Loyalty-Porto
AUTORES: Santos, Barbara; Carvalho, Margarida; Emer, Paula; Borges, Ana Pinto ; Vieira, Bruno; Amélia Brandão ; Vieira, Elvira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Tourism, Technology and Systems (ICOTTS) in ADVANCES IN TOURISM, TECHNOLOGY AND SYSTEMS, VOL 2, ICOTTS 2023, VOLUME: 384
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
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7
TÍTULO: The Role of Digital Marketing in the Process of Musical Events' Participation
AUTORES: Vieira, Elvira; Fonseca, Manuel ; Borges, Ana Pinto ; Vieira, Bruno Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 11st World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 4, WORLDCIST 2023, VOLUME: 802
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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8
TÍTULO: The impact of macroeconomic factors on the European travel and leisure sector: the context of Russo-Ukrainian war
AUTORES: Muddasir, Muhammad; Borges, Ana Pinto ; Vieira, Elvira; Vieira, Bruno Miguel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TOURISM REVIEW
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
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9
TÍTULO: The role of awareness of circular economy's concept in purchase of sustainable goods and access-based and collaborative consumption - Porto case
AUTORES: Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto ; Rodrigues, Paula Lopes ; Reis, Ana Maria; Ostapenko, Svitlana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SOCIAL RESPONSIBILITY JOURNAL
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10
TÍTULO: How Wine Information Seeking and Event Participation Impact Knowledge and Determines the Purchasing Behavior?
AUTORES: Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto ; Rodrigues, Paula ; Ostapenko, Svitlana; de Almeida, Antonio Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Tourism, Technology and Systems (ICOTTS) in ADVANCES IN TOURISM, TECHNOLOGY AND SYSTEMS, VOL 2, ICOTTS 2023, VOLUME: 384
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