1
TÍTULO: Cryptocurrencies in Portugal: trust and adoption among young adults
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Brochado, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: Evaluation of Consumer Masstige Brand Relationship Between Generations  Full Text
AUTORES: Paula Rodrigues ; Ana Sousa; Ana Pinto Borges;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Review of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
3
TÍTULO: Mindfulness as a mediating mechanism between health importance and positive mental well-being
AUTORES: Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula ; Brochado, Ana; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF PHARMACEUTICAL AND HEALTHCARE MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Brand Experience and Brand Equity: A Review and Future Research Agenda.
AUTORES: Madeira, Clara; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 22
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: Compelling storytelling narratives for sustainable branding
AUTORES: Paula Rodrigues ; Ana Pinto Borges; Elvira Vieira ; Victor Tavares;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Compelling Storytelling Narratives for Sustainable Branding
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Openlibrary
6
TÍTULO: Do You Love Me, or Do You Hate Me? Bad Communication's Effect on Low-Cost Airline Brand
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF CREATIVE COMMUNICATIONS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
7
TÍTULO: Generation Z's attitudes toward virtual tourism: the impact of implicit and explicit attitudes
AUTORES: Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
8
TÍTULO: How does brand authenticity affect brand hate-love relationships and buying intention? The moderating role of brand personality  Full Text
AUTORES: Paula Rodrigues ; Ana Sousa; Jorge Lopes; Ana Pinto Borges ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Brand Strategy, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
9
TÍTULO: How Wine Information Seeking and Event Participation Impact Knowledge and Determines the Purchasing Behavior?
AUTORES: Vieira, Elvira ; Borges, Ana Pinto ; Rodrigues, Paula ; Ostapenko, Svitlana; de Almeida, Antonio Lopes ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Tourism, Technology and Systems (ICOTTS) in ADVANCES IN TOURISM, TECHNOLOGY AND SYSTEMS, VOL 2, ICOTTS 2023, VOLUME: 384
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
10
TÍTULO: January 29, Changes in the fashion industry and consumer choices in the Portuguese context: directions
AUTORES: Ferreira, Ana; Borges, Ana Pinto; Vieira, Bruno; Vieira, Elvira ; Rodrigues, Paula ; Lopes, Jorge; Canavarro, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: STRATEGIC MANAGEMENT, NÚMERO: 00
INDEXADO EM: WOS CrossRef
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