António Carlos Pestana Fragoso de Almeida
AuthID: R-000-KGN
1
TÃTULO: Editorial: Radical popular education today Prospects and possibilities Full Text
AUTORES: Finnegan, Fergal; Fragoso, Antonio; Merrill, Barbara;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EUROPEAN JOURNAL FOR RESEARCH ON THE EDUCATION AND LEARNING OF ADULTS, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Finnegan, Fergal; Fragoso, Antonio; Merrill, Barbara;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EUROPEAN JOURNAL FOR RESEARCH ON THE EDUCATION AND LEARNING OF ADULTS, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


2
TÃTULO: Editorial: Radical Popular education today: Prospects and Possobilities Full Text
AUTORES: Finnegan, Fergal; Fragoso, Antonio; Merrill, Barnara;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EUROPEAN JOURNAL FOR RESEARCH ON THE EDUCATION AND LEARNING OF ADULTS, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Finnegan, Fergal; Fragoso, Antonio; Merrill, Barnara;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EUROPEAN JOURNAL FOR RESEARCH ON THE EDUCATION AND LEARNING OF ADULTS, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
WOS

3
TÃTULO: Editorial: RELAs 10-year anniversary: What have we accomplished? Full Text
AUTORES: Andreas Fejes; Antonio Fragoso; Wolfgang Juette; Ewa Kurantowicz; Barbara Merrill; Henning Salling Olesen; Danny Wildemeersch;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL FOR RESEARCH ON THE EDUCATION AND LEARNING OF ADULTS, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
AUTORES: Andreas Fejes; Antonio Fragoso; Wolfgang Juette; Ewa Kurantowicz; Barbara Merrill; Henning Salling Olesen; Danny Wildemeersch;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL FOR RESEARCH ON THE EDUCATION AND LEARNING OF ADULTS, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


4
TÃTULO: Non-traditional students in higher education: barriers to learning and professional insertion
AUTORES: Antonio Carlos P F Pestana Fragoso de Almeida; Helena Luisa Quintas; Teresa Isabel Campos Goncalves;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: LAPLAGE EM REVISTA, VOLUME: 2, NÚMERO: 1
AUTORES: Antonio Carlos P F Pestana Fragoso de Almeida; Helena Luisa Quintas; Teresa Isabel Campos Goncalves;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: LAPLAGE EM REVISTA, VOLUME: 2, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
WOS

5
TÃTULO: THE INVOLVEMENT OF WOMEN IN TRAINING: A Step Towards an Emancipatory Community Development Process
AUTORES: António Fragoso; Edmée Ollagnier;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Research on the Education and Learning of Adults, VOLUME: 5
AUTORES: António Fragoso; Edmée Ollagnier;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Research on the Education and Learning of Adults, VOLUME: 5
INDEXADO EM:
Scopus

6
TÃTULO: Editorial: Open issue
AUTORES: Andreas Fejes; Antonio Fragoso;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: EUROPEAN JOURNAL FOR RESEARCH ON THE EDUCATION AND LEARNING OF ADULTS, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
AUTORES: Andreas Fejes; Antonio Fragoso;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: EUROPEAN JOURNAL FOR RESEARCH ON THE EDUCATION AND LEARNING OF ADULTS, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


7
TÃTULO: OLDER ADULTS AS ACTIVE LEARNERS IN THE COMMUNITY
AUTORES: António Fragoso;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Research on the Education and Learning of Adults, VOLUME: 2
AUTORES: António Fragoso;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Research on the Education and Learning of Adults, VOLUME: 2
INDEXADO EM:
Scopus
