1
TÍTULO: Digital inclusion for parents: preliminary results of the digital academy project
AUTORES: Senos, Susana; Pedro, Neuza; Dorotea, Nuno;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL, VOLUME: 61, NÚMERO: 1-2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Teaching and Learning Research Methodologies in Education: A Systematic Literature Review
AUTORES: Matos, Joao Filipe; Piedade, Joao; Freitas, Andre; Pedro, Neuza; Dorotea, Nuno; Pedro, Ana; Galego, Carla;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6 Handle
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Ensino Remoto Emergencial Durante a Pandemia de COVID-19  Full Text
AUTORES: Martinez, Luzia Izidoro Apezteguia; Pedro, Neuza Sofia Guerreiro;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVISTA EDUCAONLINE, VOLUME: 17, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Digital and 21st century skills: new challenges in Higher Education
AUTORES: Pedro, Neuza; Mattar, Joao; Santos, Cassio;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF LEARNING STYLES, VOLUME: 16, NÚMERO: 31
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: Perceptions of Portuguese higher education professors about security and privacy in online assessments
AUTORES: Santos, Cassio; Pedro, Neuza; Mattar, Joao;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF LEARNING STYLES, VOLUME: 15, NÚMERO: 30
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Assessment of the proficiency level in digital competences of higher education professors in Portugal  Full Text
AUTORES: Santos, CC; Pedro, NSG; Mattar, J;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCACAO, VOLUME: 46
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: Digital competence of higher education professors: analysis of academic and institutional factors
AUTORES: Santos, C; Pedro, N; Mattar, J;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: OBRA DIGITAL-REVISTA DE COMUNICACION, NÚMERO: 21
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: HIGH QUALITY ONLINE LEARNING: WHAT INSTITUTIONAL SUPPORT SERVICES MUST HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS ENSURE?
AUTORES: Neuza Pedro; Swapna Kumar;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: 12th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI) in 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2019)
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: Dimensões de um ambiente físico de aprendizagem inclusivo. Dimensions of an inclusive physical learning environment
AUTORES: Lara Sardinha; Ana M P Almeida; Neuza Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Indagatio Didactica, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Handle
10
TÍTULO: Innovative learning environments: the study of space in Portuguese 'Future Classrooms'
AUTORES: Neuza Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: REVISTA TEMPOS E ESPACOS EDUCACAO, VOLUME: 10, NÚMERO: 23
INDEXADO EM: WOS
Página 1 de 2. Total de resultados: 15.