Mauro Jorge Guerreiro Figueiredo
AuthID: R-000-PEG
1
TÃTULO: The MILAGE LEARN+ app on higher education
AUTORES: Mauro Figueiredo; Custódia Fonseca; Paula Ventura ; Marielba Zacarias ; José Rodrigues ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Higher Education Advances
AUTORES: Mauro Figueiredo; Custódia Fonseca; Paula Ventura ; Marielba Zacarias ; José Rodrigues ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Higher Education Advances
2
TÃTULO: Breaking barriers in learning math: architecture of the MILAGE Learn+ App
AUTORES: Alicia González Perez; José Bidarra ; Mauro Figueiredo; Beata Godejord;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Conference on Transdisciplinary Studies in Arts, Technology and Society
AUTORES: Alicia González Perez; José Bidarra ; Mauro Figueiredo; Beata Godejord;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Conference on Transdisciplinary Studies in Arts, Technology and Society
INDEXADO EM:
Handle

3
TÃTULO: A realidade aumentada na aprendizagem da matemática no ensino secundário
AUTORES: Mauro Figueiredo; Nélia Amado; José Bidarra ; Susana Carreira;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: CIEMeLP 2015 - Conferência Internacional do Espaço Matemático em Língua Portuguesa
AUTORES: Mauro Figueiredo; Nélia Amado; José Bidarra ; Susana Carreira;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: CIEMeLP 2015 - Conferência Internacional do Espaço Matemático em Língua Portuguesa
INDEXADO EM:
Handle

4
TÃTULO: The AIDLET model: A framework for selecting games, simulations and augmented reality environments in mobile learning
AUTORES: Bidarra, J ; Rothschild, M; Squire, K; Figueiredo, M;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Digital Arts and Entertainment: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, VOLUME: 1
AUTORES: Bidarra, J ; Rothschild, M; Squire, K; Figueiredo, M;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Digital Arts and Entertainment: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, VOLUME: 1
INDEXADO EM:
Scopus

5
TÃTULO: The AIDLET Model: A Framework for Selecting Games, Simulations and Augmented Reality Environments in Mobile Learning
AUTORES: Bidarra, J ; Rothschild, M; Squire, K; Figueiredo, M;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
AUTORES: Bidarra, J ; Rothschild, M; Squire, K; Figueiredo, M;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
Scopus
Handle


6
TÃTULO: O gamebook como modelo pedagógico: investigação e desenvolvimento de um protótipo para iPad
AUTORES: José Bidarra ; Mauro Figueiredo; Sandra Valadas; Carla Vilhena;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Aprender na era digital: jogos e mobile-learning
AUTORES: José Bidarra ; Mauro Figueiredo; Sandra Valadas; Carla Vilhena;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Aprender na era digital: jogos e mobile-learning
INDEXADO EM:
Handle
