1
TÍTULO: CORKI: A Correlation-Driven Imputation Method for Partial Annotation Scenarios in Multi-label Clinical Problems
AUTORES: Santos, Ricardo; Ribeiro, Bruno; Curioso, Isabel; Barandas, Marilia; Carreiro, Andre V.; Gamboa, Hugo; Coelho, Pedro; Fragata, Jose; Sousa, Ines;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 8th European Conference on Machine Learning and Principles and Practice of Knowledge Discovery in Databases in MACHINE LEARNING AND PRINCIPLES AND PRACTICE OF KNOWLEDGE DISCOVERY IN DATABASES, ECML PKDD 2023, PT IV, VOLUME: 2136
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2
TÍTULO: Diferentes abordagens conceptuais sobre a internacionalização das empresas : uma revisão bibliográfica
AUTORES: João C Santos; Hortênsia K Barandas; Francisco V Martins;
PUBLICAÇÃO: 2015
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3
TÍTULO: Corporate brand identity in higher education: a relational perspective
AUTORES: Teresa Barros ; Martins, F. Vitorino; Hortensia G Barandas; Machado, J. C.;
PUBLICAÇÃO: 2013
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4
TÍTULO: Corporate brand identity in higher education: a relational perspective
AUTORES: Teresa Barros ; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl; Joana C Machado;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 8th International Conference of: The AM´s Brand and Corporate Reputation SIG
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5
TÍTULO: O Método Lead User para o desenvolvimento de produtos
AUTORES: Manuel A Y Oliveira; Hortênsia Barandas; João J P Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Executive Digest, VOLUME: II, NÚMERO: 37
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6
TÍTULO: What do innovators do to succeed? A case study of Sage plc
AUTORES: Manuel A Y Oliveira; Hortênsia Barandas; António Barros;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: 14th International Product Development Management Conference, NÚMERO: Part 2 (3)
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7
TÍTULO: The cultural determinants of international business loyalty: a case study of Japanese and Portuguese firms
AUTORES: António Barros; Manuel A Y Oliveira; Hortênsia Barandas;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: 32nd EIBA Annual Conference
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