Hortênsia Maria da Silva Gouveia Barandas
AuthID: R-000-RAM
1
TÃTULO: CORKI: A Correlation-Driven Imputation Method for Partial Annotation Scenarios in Multi-label Clinical Problems
AUTORES: Santos, Ricardo; Ribeiro, Bruno; Curioso, Isabel; Barandas, Marilia; Carreiro, Andre V.; Gamboa, Hugo; Coelho, Pedro; Fragata, Jose; Sousa, Ines;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 8th European Conference on Machine Learning and Principles and Practice of Knowledge Discovery in Databases in MACHINE LEARNING AND PRINCIPLES AND PRACTICE OF KNOWLEDGE DISCOVERY IN DATABASES, ECML PKDD 2023, PT IV, VOLUME: 2136
AUTORES: Santos, Ricardo; Ribeiro, Bruno; Curioso, Isabel; Barandas, Marilia; Carreiro, Andre V.; Gamboa, Hugo; Coelho, Pedro; Fragata, Jose; Sousa, Ines;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 8th European Conference on Machine Learning and Principles and Practice of Knowledge Discovery in Databases in MACHINE LEARNING AND PRINCIPLES AND PRACTICE OF KNOWLEDGE DISCOVERY IN DATABASES, ECML PKDD 2023, PT IV, VOLUME: 2136
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
2
TÃTULO: Diferentes abordagens conceptuais sobre a internacionalização das empresas : uma revisão bibliográfica
AUTORES: João C Santos; Hortênsia K Barandas; Francisco V Martins;
PUBLICAÇÃO: 2015
AUTORES: João C Santos; Hortênsia K Barandas; Francisco V Martins;
PUBLICAÇÃO: 2015
INDEXADO EM:
Handle
Handle3
TÃTULO: Corporate brand identity in higher education: a relational perspective
AUTORES: Teresa Barros ; Martins, F. Vitorino; Hortensia G Barandas; Machado, J. C.;
PUBLICAÇÃO: 2013
AUTORES: Teresa Barros ; Martins, F. Vitorino; Hortensia G Barandas; Machado, J. C.;
PUBLICAÇÃO: 2013
INDEXADO EM:
Handle
Handle4
TÃTULO: Corporate brand identity in higher education: a relational perspective
AUTORES: Teresa Barros ; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl; Joana C Machado;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 8th International Conference of: The AM´s Brand and Corporate Reputation SIG
AUTORES: Teresa Barros ; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl; Joana C Machado;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 8th International Conference of: The AM´s Brand and Corporate Reputation SIG
INDEXADO EM:
Handle
Handle5
TÃTULO: O Método Lead User para o desenvolvimento de produtos
AUTORES: Manuel A Y Oliveira; Hortênsia Barandas; João J P Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Executive Digest, VOLUME: II, NÚMERO: 37
AUTORES: Manuel A Y Oliveira; Hortênsia Barandas; João J P Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Executive Digest, VOLUME: II, NÚMERO: 37
INDEXADO EM:
Handle
Handle6
TÃTULO: What do innovators do to succeed? A case study of Sage plc
AUTORES: Manuel A Y Oliveira; Hortênsia Barandas; António Barros;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: 14th International Product Development Management Conference, NÚMERO: Part 2 (3)
AUTORES: Manuel A Y Oliveira; Hortênsia Barandas; António Barros;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: 14th International Product Development Management Conference, NÚMERO: Part 2 (3)
INDEXADO EM:
Handle
Handle7
TÃTULO: The cultural determinants of international business loyalty: a case study of Japanese and Portuguese firms
AUTORES: António Barros; Manuel A Y Oliveira; Hortênsia Barandas;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: 32nd EIBA Annual Conference
AUTORES: António Barros; Manuel A Y Oliveira; Hortênsia Barandas;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: 32nd EIBA Annual Conference
INDEXADO EM:
Handle
Handle