1
TÍTULO: The Impact of Brand Relationships on Corporate Brand Identity and Reputation-An Integrative Model
AUTORES: Barros, T ; Rodrigues, P ; Duarte, N ; Shao, XF; Martins, FV ; Barandas Karl, H ; Yue, XG ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF RISK AND FINANCIAL MANAGEMENT, VOLUME: 13, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 8 Unpaywall
2
TÍTULO: Subsidiary strategy and managers' perceptions of distance to foreign markets
AUTORES: Antunes, ICM; Barandas, HG ; Martins, FV ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REVIEW OF INTERNATIONAL BUSINESS AND STRATEGY, VOLUME: 29, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 15 Unpaywall Handle
3
TÍTULO: Chapter 8: The psychic distance hazards in cross-border acquisition performance: An empirical study of cross-border acquisitions from 26 countries
AUTORES: João Carvalho Santos; Hortênsia Barandas Karl ; Francisco Vitorino Martins ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Progress in International Business Research, VOLUME: 12
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
4
TÍTULO: High-tech entrepreneurial content marketing for business model innovation A conceptual framework. A conceptual framework
AUTORES: Mansour, D; Barandas, H ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN INTERACTIVE MARKETING, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 22 Unpaywall
5
TÍTULO: Corporate brand identity measurement - an application to the services sector
AUTORES: Barros, T ; Martins, FV ; Barandas, HG ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND LEARNING, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4 Unpaywall Handle
6
TÍTULO: Different perspectives on internationalization research: a bibliometric review  Full Text
AUTORES: João Carvalho Santos; Hortênsia Karl Barandas ; Francisco Vitorino Martins;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Revista Ibero-Americana de Estratégia, VOLUME: 14, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: CrossRef: 4
7
TÍTULO: Corporate brand identity management in a technological faculty – how brand relationships influence students and companies reputations
AUTORES: Teresa Barros ; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: 4th International Conference WSEAS World Multiconference on Applied Economics, Business and Development (AEBD`12)
INDEXADO EM: Handle
8
TÍTULO: Corporate brand identity management – proposal of a new framework
AUTORES: Teresa Barros ; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 7th International Conference of: The AM´s Brand and Corporate Reputation SIG
INDEXADO EM: Handle
9
TÍTULO: Identity – towards a conceptualization
AUTORES: Teresa Barros ; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: 5.th International Conference of the Academy of Marketing Brand, Identity and Reputation SIG
INDEXADO EM: Handle
10
TÍTULO: Innovation and entrepreneurship: What professors from leading universities say?
AUTORES: Oliveira, M ; Ferreira, JJ ; Barandas, H ;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: 8th IFIP International Conference on Information Technology for Balanced Automation Systems in INNOVATION IN MANUFACTURING NETWORKS, VOLUME: 266, NÚMERO: 38
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef: 1 Handle