1
TÍTULO: Social Enterprise Legitimacy in a Hostile Market
AUTORES: Marta Bicho; Ralitza Nikolaeva; Carmen Lages;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3
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2
TÍTULO: Exploring the Success Factors of Hybrid Micro-Enterprises
AUTORES: Bicho, M; Nikolaeva, R; Lages, C; Ferreira, FAF;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Brand Identity in a Context of Cocreation: When Consumers Drive Brand Identity Changes (An Abstract)
AUTORES: da Silveira, C; Simões, C; Dibb, S; Lages, C;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Positioning as Strategic Balance: The Case of Complementary and Alternative Medicine (CAM)—A Structured Abstract
AUTORES: Bicho, M; Nikolaeva, R; Lages, C;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
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NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The STEP scale: A measure of short-term export performance improvement  Full Text
AUTORES: Lages, LF ; Lages, CR;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: JOURNAL OF INTERNATIONAL MARKETING, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef