Alcina Teresa Gaspar Ferreira
AuthID: R-001-K2B
1
TÃTULO: Unlocking the Power of Ads: A Cross-Cultural Examination of Consumers' Advertising Value Perceptions Full Text
AUTORES: Crespo, Catia Fernandes; Ferreira, Alcina Gaspar; Ribeiro, Fabio Matos; Alshevskaya, Tatiana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF INTERNATIONAL CONSUMER MARKETING
AUTORES: Crespo, Catia Fernandes; Ferreira, Alcina Gaspar; Ribeiro, Fabio Matos; Alshevskaya, Tatiana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF INTERNATIONAL CONSUMER MARKETING
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2
TÃTULO: Sustainable advertising or ecolabels: Which is the best for your brand and for consumers' environmental consciousness? Full Text
AUTORES: Ferreira, AG; Fernandes, ME;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF MARKETING THEORY AND PRACTICE
AUTORES: Ferreira, AG; Fernandes, ME;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF MARKETING THEORY AND PRACTICE
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3
TÃTULO: Product involvement, price perceptions, and brand loyalty
AUTORES: Alcina G Ferreira; Filipe J Coelho ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 24, NÚMERO: 4
AUTORES: Alcina G Ferreira; Filipe J Coelho ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 24, NÚMERO: 4