Eug?Nia de Matos Pedro
AuthID: R-00H-M53
1
TÃTULO: Screening and enhancing intellectual capital consistency: A scoping review of systematised literature reviews
AUTORES: Pedro, Eugenia; Leitão, João ; Alves, Helena;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF INNOVATION & KNOWLEDGE, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
AUTORES: Pedro, Eugenia; Leitão, João ; Alves, Helena;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF INNOVATION & KNOWLEDGE, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
2
TÃTULO: PERCEPTIONS OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IMPACT ON DIFFERENT DIMENSIONS OF QUALITY OF LIFE AND RESIDENTS' OVERALL LIFE SATISFACTION
AUTORES: Alves, Marta; Alves, Helena; Pedro, Eugenia; Capucho, Joao;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL FOR QUALITY RESEARCH, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
AUTORES: Alves, Marta; Alves, Helena; Pedro, Eugenia; Capucho, Joao;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL FOR QUALITY RESEARCH, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


3
TÃTULO: Exploring barriers to Quality 4.0 implementation: a multivariate analysis
AUTORES: Calvo Mora, Arturo; Pedro, Eugenia de Matos; Suarez, Eva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TQM JOURNAL
AUTORES: Calvo Mora, Arturo; Pedro, Eugenia de Matos; Suarez, Eva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TQM JOURNAL
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


4
TÃTULO: Sustainable development practices in public higher education: A new conceptual framework for nurturing student satisfaction and reinforcing attractiveness to international students Full Text
AUTORES: Pedro, Eugenia; Alves, Helena; Leitão, João ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABLE DEVELOPMENT
AUTORES: Pedro, Eugenia; Alves, Helena; Leitão, João ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABLE DEVELOPMENT
5
TÃTULO: How to assess the intellectual capital of firms in uncertain times: a systematic literature review and a proposed model for practical adoption
AUTORES: Cosa, Marcello; Pedro, Eugenia; Urban, Boris;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF INTELLECTUAL CAPITAL, VOLUME: 25, NÚMERO: 7
AUTORES: Cosa, Marcello; Pedro, Eugenia; Urban, Boris;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF INTELLECTUAL CAPITAL, VOLUME: 25, NÚMERO: 7
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


6
TÃTULO: In search of intangible connections: intellectual capital, performance and quality of life in higher education institutions Full Text
AUTORES: Eugenia D de Matos Pedro; Helena Alves; Leitão, João ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: HIGHER EDUCATION, VOLUME: 83, NÚMERO: 2
AUTORES: Eugenia D de Matos Pedro; Helena Alves; Leitão, João ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: HIGHER EDUCATION, VOLUME: 83, NÚMERO: 2
7
TÃTULO: Do socially responsible higher education institutions contribute to sustainable regional growth and innovation?
AUTORES: Pedro, Eugenia de Matos; Leitão, João ; Alves, Helena;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SUSTAINABILITY IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 23, NÚMERO: 8
AUTORES: Pedro, Eugenia de Matos; Leitão, João ; Alves, Helena;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SUSTAINABILITY IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 23, NÚMERO: 8
8
TÃTULO: HEI Efficiency and Quality of Life: Seeding the Pro-Sustainability Efficiency Full Text
AUTORES: Eugenia de Matos Pedro; Leitão, João ; Helena Alves;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
AUTORES: Eugenia de Matos Pedro; Leitão, João ; Helena Alves;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
9
TÃTULO: Bridging Intellectual Capital, Sustainable Development and Quality of Life in Higher Education Institutions Full Text
AUTORES: Eugenia de Matos Pedro; Leitão, João ; Helena Alves;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 12, NÚMERO: 2
AUTORES: Eugenia de Matos Pedro; Leitão, João ; Helena Alves;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 12, NÚMERO: 2
10
TÃTULO: Assessing the Citations of Articles on Intellectual Capital: What Are the "Influencers"?. What Are the “Influencers”?
AUTORES: Pedro, ED; Alves, H; Leitão, João ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF KNOWLEDGE MANAGEMENT, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
AUTORES: Pedro, ED; Alves, H; Leitão, João ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF KNOWLEDGE MANAGEMENT, VOLUME: 16, NÚMERO: 2