Miguel Maria Castro Melo Godinho de Matos
AuthID: R-001-S6A
1
TÃTULO: When Less Is More: Content Strategies for Subscription Video on Demand Full Text
AUTORES: de Matos, Miguel Godinho; Mamadehussene, Samir; Ferreira, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: MARKETING SCIENCE
AUTORES: de Matos, Miguel Godinho; Mamadehussene, Samir; Ferreira, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: MARKETING SCIENCE
2
TÃTULO: Prime-Time Any Time: The Effect of Time-Shifted TV on Media Consumption
AUTORES: Rodrigo Belo; Miguel Godinho de Matos; Pedro Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: SSRN Electronic Journal - SSRN Journal
AUTORES: Rodrigo Belo; Miguel Godinho de Matos; Pedro Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: SSRN Electronic Journal - SSRN Journal
INDEXADO EM:
CrossRef

3
TÃTULO: The Impact of Likes on the Sales of Movies in Video-on-Demand: A Randomized Experiment
AUTORES: Miguel Godinho de Matos; Pedro Ferreira; Michael D Smith; Rahul Telang;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: SSRN Electronic Journal - SSRN Journal
AUTORES: Miguel Godinho de Matos; Pedro Ferreira; Michael D Smith; Rahul Telang;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: SSRN Electronic Journal - SSRN Journal
INDEXADO EM:
CrossRef

4
TÃTULO: Is Viral Marketing Worth the Trouble? - Evidence from the Diffusion of the iPhone 3G over a Large Social Network
AUTORES: Miguel Godinho de Matos; Pedro Ferreira; David Krackhardt;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: SSRN Electronic Journal - SSRN Journal
AUTORES: Miguel Godinho de Matos; Pedro Ferreira; David Krackhardt;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: SSRN Electronic Journal - SSRN Journal
INDEXADO EM:
CrossRef
