Helena Manuela Mendes Oliveira
AuthID: R-000-5SJ
1
TÃTULO: Lexico-syntactic interactions in the resolution of relative clause ambiguities in a second language (L2): The role of cognate status and l2 proficiency [Interacciones lexico-sintácticas en la resolución de cláusulas de relativo ambiguas en una segunda lengua (L2): El papel del estatuto cognaticio y del nivel de competencia en la L2.]
AUTORES: Soares, AP; Oliveira, HM; Comesaña, M ; Costa, AS;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Psicologica, VOLUME: 39, NÚMERO: 2
AUTORES: Soares, AP; Oliveira, HM; Comesaña, M ; Costa, AS;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Psicologica, VOLUME: 39, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
Scopus

2
TÃTULO: The study of false memories: Historical reflection
AUTORES: Oliveira, HM; Albuquerque, PB; Saraiva, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Trends in Psychology, VOLUME: 26, NÚMERO: 4
AUTORES: Oliveira, HM; Albuquerque, PB; Saraiva, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Trends in Psychology, VOLUME: 26, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
Scopus

3
TÃTULO: ISSUES ON CHILDREN'S IDEAS OF FRACTIONS WHEN QUOTIENT INTERPRETATION IS USED
AUTORES: Ema Mamede; Manuela Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 7th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (ERME) in PROCEEDINGS OF THE SEVENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME 7)
AUTORES: Ema Mamede; Manuela Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 7th Congress of the European-Society-for-Research-in-Mathematics-Education (ERME) in PROCEEDINGS OF THE SEVENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME 7)
INDEXADO EM:
WOS
