Dominyka Venciute
AuthID: R-00K-WQF
1
TÃTULO: User-generated content’s influence on tourist destination image: a generational perspective
AUTORES: Ricardo Correia; Evelina Aksionova; Dominyka Venciute; João Sousa; Ruta Fontes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Consumer Behavior in Tourism and Hospitality
AUTORES: Ricardo Correia; Evelina Aksionova; Dominyka Venciute; João Sousa; Ruta Fontes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Consumer Behavior in Tourism and Hospitality
INDEXADO EM:
Scopus
2
TÃTULO: Sustainability and beyond: decoding the influences of corporate social responsibility on employer brand attractiveness
AUTORES: Gintale, Greta; Correia, Ricardo; Venciute, Dominyka; Lapinskiene, Ruta;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: COGENT BUSINESS & MANAGEMENT, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
AUTORES: Gintale, Greta; Correia, Ricardo; Venciute, Dominyka; Lapinskiene, Ruta;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: COGENT BUSINESS & MANAGEMENT, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: The role of brands in an era of over-information
AUTORES: Ricardo Correia; Dominyka Venciute; Bruno Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: The Role of Brands in an Era of Over-Information
AUTORES: Ricardo Correia; Dominyka Venciute; Bruno Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: The Role of Brands in an Era of Over-Information