Rui Manuel Nunes Cruz
AuthID: R-002-1F7
1
TÃTULO: Data-Driven Decision-Making in Marketing
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Nunes Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2025
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Nunes Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2025
2
TÃTULO: Ethical Practices in Digital Transformation Over the Last Half Decade: A Framework for Sustainability and Integrity in Business
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Nunes Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Information Systems Engineering and Management - Environmental, Social, Governance and Digital Transformation in Organizations
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Nunes Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Information Systems Engineering and Management - Environmental, Social, Governance and Digital Transformation in Organizations
INDEXADO EM:
CrossRef

3
TÃTULO: Environment, Social, and Governance Business: Challenges and Opportunities
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Nunes Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Information Systems Engineering and Management - Environmental, Social, Governance and Digital Transformation in Organizations
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Nunes Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Information Systems Engineering and Management - Environmental, Social, Governance and Digital Transformation in Organizations
INDEXADO EM:
CrossRef

4
TÃTULO: Transforming Education. Generative AI and Immediate Engineering in Synthetic Content Creation
AUTORES: Andreia Bem Machado; João Rodrigues dos Santos; António Sacavém; Ramesh Sharma; Rui Nunes Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Educational Technologies and Instructional Design - Transforming Education With Generative AI
AUTORES: Andreia Bem Machado; João Rodrigues dos Santos; António Sacavém; Ramesh Sharma; Rui Nunes Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Educational Technologies and Instructional Design - Transforming Education With Generative AI
5
TÃTULO: Predictive analytics for customer behavior
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Cruz; Luis Moniz; Joaquim Casaca;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Cruz; Luis Moniz; Joaquim Casaca;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
6
TÃTULO: Introduction to data-driven marketing
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Cruz; Luis Moniz; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Cruz; Luis Moniz; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
7
TÃTULO: Data-driven marketing for strategic success
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Nunes Cruz; Luis Bettencourt Moniz;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Nunes Cruz; Luis Bettencourt Moniz;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
8
TÃTULO: Preface
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Nunes Cruz; Luis Bettencourt Moniz;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Nunes Cruz; Luis Bettencourt Moniz;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
INDEXADO EM:
Scopus

9
TÃTULO: The impact of digital technologies on marketing and communication inthe tourism industry
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Ricardo Gomes Raimundo; Rui Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Research Anthology on Business Continuity and Navigating Times of Crisis, VOLUME: 1-2
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Ricardo Gomes Raimundo; Rui Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Research Anthology on Business Continuity and Navigating Times of Crisis, VOLUME: 1-2
INDEXADO EM:
Scopus

NO MEU:
ORCID

10
TÃTULO: The Impact of Digital Technologies on Marketing and Communication in the Tourism Industry
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Ricardo Gomes Raimundo; Rui Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Research Anthology on Business Continuity and Navigating Times of Crisis
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Ricardo Gomes Raimundo; Rui Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Research Anthology on Business Continuity and Navigating Times of Crisis