Maria Lurdes Vasconcelos Babo Silva
AuthID: R-002-429
1
TÃTULO: Adaptation to emergency remote teaching by students with distinct ICT backgrounds
AUTORES: Jorge Mendonça; Lurdes Babo; Carla M A Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: IEEE Global Engineering Education Conference, EDUCON 2021, Vienna, Austria, April 21-23, 2021
AUTORES: Jorge Mendonça; Lurdes Babo; Carla M A Pinto ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: IEEE Global Engineering Education Conference, EDUCON 2021, Vienna, Austria, April 21-23, 2021
INDEXADO EM:
DBLP

2
TÃTULO: IMPACT OF A NEW TEACHING FRAMEWORK FOR MATH COURSES IN HIGHER EDUCATION
AUTORES: Pinto, Carla ; Mendonca, Jorge; Nicola, Susana; Lurdes Babo;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
AUTORES: Pinto, Carla ; Mendonca, Jorge; Nicola, Susana; Lurdes Babo;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
INDEXADO EM:
WOS

3
TÃTULO: ENGAGING STUDENTS TO LEARN FORECASTING METHODS
AUTORES: Torres, Cristina; Lurdes Babo; Mendonca, Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
AUTORES: Torres, Cristina; Lurdes Babo; Mendonca, Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
INDEXADO EM:
WOS

4
TÃTULO: Engaging students to learn forecasting methods
AUTORES: Cristina Torres; Lurdes Babo; Jorge Mendonça;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 10th annual International Technology, Conference on Education and New Learning Technologies
AUTORES: Cristina Torres; Lurdes Babo; Jorge Mendonça;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 10th annual International Technology, Conference on Education and New Learning Technologies
INDEXADO EM:
Handle

5
TÃTULO: FORMATIVE ASSESSMENT IN HIGHER EDUCATION: DETECTION AND IMPROVEMENT ON LEARNING LEVEL
AUTORES: Lurdes Babo; Azevedo, Jose; Torres, Cristina; Lopes, Ana Paula ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17)
AUTORES: Lurdes Babo; Azevedo, Jose; Torres, Cristina; Lopes, Ana Paula ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17)
INDEXADO EM:
WOS

6
TÃTULO: Multiple-choice tests: a tool in assessing knowledge
AUTORES: Jose M Azevedo; Ana P Lopes; Lurdes Babo; Cristina Torres;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: ICERI
AUTORES: Jose M Azevedo; Ana P Lopes; Lurdes Babo; Cristina Torres;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: ICERI
INDEXADO EM:
Handle

7
TÃTULO: New challenges in mathematics for the european higher education
AUTORES: Cristina Torres; Lurdes Babo; Jose M Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: ICERI
AUTORES: Cristina Torres; Lurdes Babo; Jose M Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: ICERI
INDEXADO EM:
Handle

8
TÃTULO: Moodle and multiple-choice tests
AUTORES: Lurdes Babo; Jose M Azevedo; Cristina Torres; Ana P Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: INTED2010
AUTORES: Lurdes Babo; Jose M Azevedo; Cristina Torres; Ana P Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: INTED2010
INDEXADO EM:
Handle

9
TÃTULO: Matemática activa - moodle
AUTORES: Cristina Torres; Lurdes Babo; Jose M Azevedo; Ana P Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2009
AUTORES: Cristina Torres; Lurdes Babo; Jose M Azevedo; Ana P Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2009
INDEXADO EM:
Handle

10
TÃTULO: Developing multiple - choice questions in mathematics
AUTORES: Cristina Torres; Ana P Lopes; Jose M Azevedo; Lurdes Babo;
PUBLICAÇÃO: 2009
AUTORES: Cristina Torres; Ana P Lopes; Jose M Azevedo; Lurdes Babo;
PUBLICAÇÃO: 2009
INDEXADO EM:
Handle
