1
TÍTULO: From organizational ambidexterity to organizational performance: The mediating role of value co-creation
AUTORES: Sarmento, Maria; Simoes, Claudia; Lages, Luis Filipe;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 118
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
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2
TÍTULO: Balancing people, planet and profit: export strategies for sustainable value creation
AUTORES: Lages, Luis Filipe; Silva, Graca Miranda; Canhoto, Ana Isabel; Martinez, Luis F.; Jahanmir, Sara;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY ACCOUNTING MANAGEMENT AND POLICY JOURNAL, VOLUME: 15, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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3
TÍTULO: Editors’ note
AUTORES: Costa, LF; Dias, DA;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Portuguese Economic Journal, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
4
TÍTULO: Export Performance
AUTORES: Luis Filipe Lages; Carlos M P Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Wiley International Encyclopedia of Marketing
INDEXADO EM: CrossRef
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5
TÍTULO: Travel Information Importance Scale
AUTORES: Claudia Seabra; Abrantes, José Luís; Luis Filipe Lages;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: PsycTESTS Dataset
INDEXADO EM: CrossRef
6
TÍTULO: Export performance as an antecedent of export commitment and marketing strategy adaptation: Evidence from small and medium‐sized exporters
AUTORES: Filipe Lages, L; Montgomery, DB;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: European Journal of Marketing, VOLUME: 38, NÚMERO: 9-10
INDEXADO EM: Scopus
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