Pedro Manuel do Espirito Santo
AuthID: R-00K-B7Q
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TITLE:  The influence of tourists' motivations when visiting different destinations: evidence for destination communication | A influência das motivações dos turistas na visita a diferentes destinos: evidências para a comunicação dos destinos
AUTHORS: Adriana J d Oliveira; Ana M R Pereira; Luísa Augusto; Pedro M d E Santo; Sara Santos;
PUBLISHED: 2023, SOURCE: Revista Turismo & Desenvolvimento, VOLUME: 40
AUTHORS: Adriana J d Oliveira; Ana M R Pereira; Luísa Augusto; Pedro M d E Santo; Sara Santos;
PUBLISHED: 2023, SOURCE: Revista Turismo & Desenvolvimento, VOLUME: 40
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 Handle2
TITLE:  The role of quality of life, communication and affective image on residents' WOM in tourism promotion | O papel da qualidade de vida, comunicação e imagem afetiva no WOM dos residentes na promoção turística
AUTHORS: Adriana J d Oliveira; Luísa Augusto; Pedro M d E Santo; Sara Santos;
PUBLISHED: 2023, SOURCE: Revista Turismo & Desenvolvimento, VOLUME: 40
AUTHORS: Adriana J d Oliveira; Luísa Augusto; Pedro M d E Santo; Sara Santos;
PUBLISHED: 2023, SOURCE: Revista Turismo & Desenvolvimento, VOLUME: 40
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 Handle3
TITLE:  Endorser Altruism Effects on Narrative Transportation in Video Ads
AUTHORS: Augusto, Luisa; Santos, Sara ; do Espirito Santo, Pedro Manuel;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, ICMARKTECH 2021, VOL 2, VOLUME: 280
AUTHORS: Augusto, Luisa; Santos, Sara ; do Espirito Santo, Pedro Manuel;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, ICMARKTECH 2021, VOL 2, VOLUME: 280
 
  
  
 