Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Manuel João Tavares Mendes da Costa
AuthID:
R-000-A55
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Article (20)
Editorial Material (8)
Abstract (6)
Review (2)
News (1)
Letter (1)
Proceedings Paper (1)
Year Start - End:
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
-
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Publicações Confirmadas: 39
1
TÍTULO:
A latent growth model suggests that empathy of medical students does not decline over time
Full Text
AUTORES:
Patricio Costa
;
Eunice Magalhaes
;
Manuel Joao Costa
;
FONTE:
ADVANCES IN HEALTH SCIENCES EDUCATION,
VOLUME:
18,
NÚMERO:
3,
PUBLICAÇÃO:
2013
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
36
NO MEU:
ORCID
|
ResearcherID
2
TÍTULO:
Biochemical visual literacy with constructive alignment: Outcomes, assessment, and activities
Full Text
AUTORES:
Angel Herraez;
Manuel Joao Costa
;
FONTE:
BIOCHEMISTRY AND MOLECULAR BIOLOGY EDUCATION,
VOLUME:
41,
NÚMERO:
2,
PUBLICAÇÃO:
2013
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
NO MEU:
ORCID
3
TÍTULO:
Commentary: What does "student-centered" mean and how can it be implemented? A systematic perspective
Full Text
AUTORES:
Manuel Joao Costa
;
FONTE:
BIOCHEMISTRY AND MOLECULAR BIOLOGY EDUCATION,
VOLUME:
41,
NÚMERO:
4,
PUBLICAÇÃO:
2013
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
ResearcherID
4
TÍTULO:
Drawings as snapshots of student cellular anatomy understanding
Full Text
AUTORES:
Nuno S Osorio
;
Fernando Rodrigues
; Eduardo A Garcia;
Manuel J Costa
;
FONTE:
MEDICAL EDUCATION,
VOLUME:
47,
NÚMERO:
11,
PUBLICAÇÃO:
2013
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
NO MEU:
ORCID
|
ResearcherID
5
TÍTULO:
Response to "are personality traits really weak/moderate predictors of empathy?"
Full Text
AUTORES:
Manuel Joao Costa
;
Patricio Costa
;
Eunice Magalhaes
;
FONTE:
MEDICAL TEACHER,
VOLUME:
35,
NÚMERO:
7,
PUBLICAÇÃO:
2013
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
6
TÍTULO:
The remediation challenge: theoretical and methodological insights from a systematic review
Full Text
AUTORES:
Jennifer Cleland; Heather Leggett; John Sandars;
Manuel J Costa
; Rakesh Patel; Mandy Moffat;
FONTE:
MEDICAL EDUCATION,
VOLUME:
47,
NÚMERO:
3,
PUBLICAÇÃO:
2013
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
ResearcherID
7
TÍTULO:
Which are our next questions?
Full Text
AUTORES:
Manuel Joao Costa
;
FONTE:
BIOCHEMISTRY AND MOLECULAR BIOLOGY EDUCATION,
VOLUME:
41,
NÚMERO:
2,
PUBLICAÇÃO:
2013
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
8
TÍTULO:
Bologna in Medicine Anno 2012: Experiences of European medical schools that implemented a Bologna two-cycle curriculum - An AMEE-MEDINE2 survey
Full Text
AUTORES:
Madalena Patricio
; Claire de Burbure;
Manuel Joao Costa
; Christian Schirlo;
Olle Ten Cate
;
FONTE:
MEDICAL TEACHER,
VOLUME:
34,
NÚMERO:
10,
PUBLICAÇÃO:
2012
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
ResearcherID
9
TÍTULO:
Empathy of medical students and personality: Evidence from the Five-Factor Model
AUTORES:
Eunice Magalhaes;
Patricio Costa
;
Manuel Joao Costa
;
FONTE:
MEDICAL TEACHER,
VOLUME:
34,
NÚMERO:
10,
PUBLICAÇÃO:
2012
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
NO MEU:
ORCID
|
ResearcherID
10
TÍTULO:
Individual characteristics and student's engagement in scientific research: a cross-sectional study
Full Text
AUTORES:
Ana Salgueira
;
Patricio Costa
;
Monica Goncalves
;
Eunice Magalhaes
;
Manuel Joao Costa
;
FONTE:
BMC MEDICAL EDUCATION,
VOLUME:
12,
NÚMERO:
1,
PUBLICAÇÃO:
2012
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
20
NO MEU:
ORCID
|
ResearcherID
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar Todas
BibTex
EndNote
CSV
RIS
ISI
APA
Imprimir todas
PDF
HTML
Página 1 de 4. Total de resultados: 39.
<<
<
1
2
3
4
>
>>
© 2021 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service