1
TÍTULO: Editorial: Continuing professional development
AUTORES: Da Silva, Ana; Samuriwo, Ray; Costa, Manuel Joao ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: FRONTIERS IN MEDICINE, VOLUME: 12
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: Cross-national Psychometric Evaluation of the Jefferson Scale of Empathy-Medical Student Version
AUTORES: Piumatti, Giovanni; Costa, Manuel Joao ; Ardenghi, Stefano; Baroffio, Anne; Elorduy, Marta; Gerbase, Margaret W.; Gustin, Marie Paule; Pales, Jordi; Quince, Thelma; Rampoldi, Giulia; Strepparava, Maria Grazia; Thiemann, Pia; Virumbrales, Montserrat; Costa, Patricio S.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EVALUATION & THE HEALTH PROFESSIONS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
3
TÍTULO: Partners in academic endeavour: Characterising student engagement across internationally excellent medical schools  Full Text
AUTORES: Freitas, Flavia; Leedham Green, Kathleen E.; Smith, Susan F.; Costa, Manuel Joao ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 45, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 8
4
TÍTULO: Self-regulated learning processes across different physiotherapy clinical procedural skills and time intervals: A SRL microanalysis study  Full Text
AUTORES: Cecilio Fernandes, Dario; Medina Ramirez, Raquel; Sandars, John; Costa, Manuel Joao ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 45, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
5
TÍTULO: An Objective Structured Laboratory Animal Science Examination (OSLASE) to ensure researchers' professional competence in laboratory animal science
AUTORES: Costa, Andreia; Lamas, Sofia; Correia, Maria Rui; Gomes, Maria S. ; Costa, Manuel J. ; Olsson, I. Anna S.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: LABORATORY ANIMALS, VOLUME: 57, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
7
TÍTULO: Rubric's Development Process for Assessment of Project Management Competences
AUTORES: Souza, Mariane; Margalho, Elida; Lima, Rui M. ; Mesquita, Diana; Costa, Manuel Joao ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 12, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
8
TÍTULO: Designing a National Curriculum to Advance Surgical Oncology in Mozambique: A Delphi Consensus Study  Full Text
AUTORES: Morais, A; Simao, M; Cossa, M; Come, J; Selemane, C; Tivane, A; Tulsidas, S; Lorenzoni, C; Rodrigues, J; Antunes, L; Brito, D; Costa, MJ ; Sidat, M; Martins, MDO; Santos, LL;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF SURGICAL EDUCATION, VOLUME: 78, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
9
TÍTULO: Going virtual and going wide: comparing Team-Based Learning in-class versus online and across disciplines  Full Text
AUTORES: Silva, ECE; Lino Neto, T; Ribeiro, E ; Rocha, M; Costa, MJ ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, VOLUME: 27, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 17 Handle
10
TÍTULO: Highlights of the IUBMB education session at the 20th IUPAB congress, 45th Annual SBBf Meeting, and 50th Annual SBBq Meeting  Full Text
AUTORES: Manuel João Costa ; Vera Maria Treis Trindade; Erin Dolan; Luciane V Mello;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Biophysical Reviews, VOLUME: 13, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: CrossRef: 1
Página 1 de 10. Total de resultados: 92.