1
TÍTULO: Evaluation of Consumer Masstige Brand Relationship Between Generations  Full Text
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa; Ana Pinto Borges;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Review of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
2
TÍTULO: How does brand authenticity affect brand hate-love relationships and buying intention? The moderating role of brand personality  Full Text
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Sousa; Jorge Lopes; Ana Pinto Borges ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Brand Strategy, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
3
TÍTULO: How Wine Information Seeking and Event Participation Impact Knowledge and Determines the Purchasing Behavior?
AUTORES: Vieira, Elvira; Borges, Ana Pinto ; Rodrigues, Paula; Ostapenko, Svitlana; de Almeida, Antonio Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Tourism, Technology and Systems (ICOTTS) in ADVANCES IN TOURISM, TECHNOLOGY AND SYSTEMS, VOL 2, ICOTTS 2023, VOLUME: 384
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Compelling storytelling narratives for sustainable branding
AUTORES: Paula Rodrigues; Ana Pinto Borges; Elvira Vieira; Victor Tavares;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Compelling Storytelling Narratives for Sustainable Branding
INDEXADO EM: Scopus Openlibrary
5
TÍTULO: Brand Experience and Brand Equity: A Review and Future Research Agenda.
AUTORES: Madeira, Clara; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Rodrigues, Paula;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 12, NÚMERO: 22
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Measuring the effects of retail brand experiences and brand love on word of mouth: a cross-country study of IKEA brand  Full Text
AUTORES: Rodrigues, C; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW OF RETAIL DISTRIBUTION AND CONSUMER RESEARCH, VOLUME: 31, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 32