1
TÍTULO: Aplicación y evaluación de un modelo didáctico de educación para la ciudadanía ambiental en Portugal por maestras de primaria
AUTORES: Teresa Monte; Pedro Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÍTULO: Aula del futuro en Portugal: análisis de experiencias educativas y necesidades docentes
AUTORES: Pedro Antonio García-Tudela; Pedro Reis ; Isabel María Solano-Fernández;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Tecnología, Ciencia y Educación
INDEXADO EM: CrossRef
3
TÍTULO: Design of a Pedagogical Model to Foster Ocean Citizenship in Basic Education
AUTORES: Schio, Caroline; Reis, Pedro ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Implementation of a Pedagogical Model of Ocean Citizenship: Students' Perspective
AUTORES: Schio, Caroline; Reis, Pedro ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AUSTRALIAN JOURNAL OF ENVIRONMENTAL EDUCATION
INDEXADO EM: WOS CrossRef
5
TÍTULO: Reconceptualizing open schooling: towards a multidimensional model of school openness  Full Text
AUTORES: Sarid, A; Boeve de Pauw, J; Christodoulou, A; Doms, M; Gericke, N; Goldman, D; Reis, P ; Veldkamp, A; Walan, S; Knippels, MCPJ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Curriculum Studies
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÍTULO: Biodiversity and Citizenship in an Argumentative Socioscientific Process
AUTORES: de Freitas, Anne Caroline; do Nascimento, Larissa Aine; de Castro, Rafael Gil; Motokane, Marcelo Tadeu; Reis, Pedro ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
7
TÍTULO: Developing a Remote Teaching Approach for Practical Training of Vocational Students
AUTORES: Lorenz Kampschulte; Miriam Voß; Wojciech Karcz; Pedro Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 20th International Conference on Remote Engineering and Virtual Instrumentation: Open Science in Engineering, REV 2023 co-organized with the International Edunet World Conference, IEWC 2023 in Lecture Notes in Networks and Systems, VOLUME: 763 LNNS
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
9
TÍTULO: Investigaciones secuenciadas por grado de autonomía para el desarrollo de prácticas científicas en 2º y 3º de ESO
AUTORES: Luisa López-Banet; Marina Martínez-Carmona; Carmen María Soto Cascales; Pedro Guilherme Rocha do Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Revista Eureka sobre Enseñanza y Divulgación de las Ciencias, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef: 1
10
TÍTULO: Students' images of STEM professionals: a study in the Portuguese context
AUTORES: Martins, I; Baptista, M ; Reis, P ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCATION 3-13, VOLUME: 51, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
Página 1 de 9. Total de resultados: 85.