1
TÍTULO: Consumers' attitudes on downscale extensions of a luxury automotive brand
AUTORES: Pedrosa, Gabriel; Nobre, Helena ; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
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2
TÍTULO: How Does Dietarian Identity Influence Purchase Intention and Consumer Trust?
AUTORES: Hungara, Ana; Nobre, Helena ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Academy-of-Marketing-Science Annual Conference (AMSAC) in WELCOME TO THE NEW NORMAL: LIFE AFTER THE CHAOS, 2023 AMS ANNUAL CONFERENCE, VOLUME: Part F2055
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3
TÍTULO: Consumers' relationship with mass prestige brands and happiness
AUTORES: Nobre, Helena ; Kumar, Ajay; Kastanakis, Minas N.; Paul, Justin;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN MANAGEMENT REVIEW, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 9
4
TÍTULO: Cultural heritage and nation branding - multi stakeholder perspectives from Portugal  Full Text
AUTORES: Nobre, H ; Sousa, A ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF TOURISM AND CULTURAL CHANGE, VOLUME: 20, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
5
TÍTULO: The Life of Consumption Communities: A Study on Vegan Communities
AUTORES: Hungara, Ana; Nobre, Helena ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF CREATIVE COMMUNICATIONS, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
6
TÍTULO: A consumer culture theory perspective of the marketplace: An integrative review and agenda for research
AUTORES: Hungara, A; Nobre, H ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 45, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 11
7
TÍTULO: When luxury vinous-concept hotel meets premium wine brands: An exploratory study on co-branding. An Exploratory Study on Co-Branding
AUTORES: Ferraz, L; Nobre, H ; Barbosa, B ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Handbook of Research on Applied Data Science and Artificial Intelligence in Business and Industry
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8
TÍTULO: Cosmopolitan tourists: the resilient segment in the face of terrorism  Full Text
AUTORES: Veréb, V; Nobre, H ; Farhangmehr, M;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Tourism Management Perspectives, VOLUME: 33
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9
TÍTULO: Screens Affordances in Image Consumption
AUTORES: Ema Rolo; Helena Nobre ; Vania Baldi ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Future Technologies Conference (FTC) in PROCEEDINGS OF THE FUTURE TECHNOLOGIES CONFERENCE (FTC) 2019, VOL 2, VOLUME: 1070
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10
TÍTULO: The Sustainable Potential Development of Aquaponics in Portugal: An Exploratory Study on the Stakeholders Perceptions
AUTORES: Nobre, H ; Dos Santos, MJPL; Silva, DC;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: AHFE Virtual Conference on Human Factors, Business Management and Society, and the International Conference on Management and Leadership, 2020 in Advances in Intelligent Systems and Computing, VOLUME: 1209 AISC
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