1
TÍTULO: Challenges in Artificial Intelligence and Business: An Ethical Perspective
AUTORES: Nelson deMatos; Belem Barbosa ; Marisol B Correia;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Contributions to management science
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall
2
TÍTULO: Decoding the privacy puzzle: A study on AI deployment in public governance
AUTORES: Jose Ramon Saura; Belem Barbosa ; Sudhir Rana;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Handbook on Governance and Data Science
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
3
TÍTULO: Exploring the role of product attributes in 9-ending pricing strategies: A study on online retailing  Full Text
AUTORES: Goncalves, Mariana Gaspar; Barbosa, Belem ; Saura, Jose Ramon; Mariani, Marcello;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 192
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Metaverse branding: A review and future directions
AUTORES: Belem Barbosa ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Strategic Brand Management in the Age of AI and Disruption
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: Perceived freshness and the intention to repurchase fresh food products online
AUTORES: Ferreira, Daniel; Barbosa, Belem ; Sousa, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1 Unpaywall
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: The role of digital touchpoints in the five-star hospitality customer journey
AUTORES: Camille Zabjesky; Belem Barbosa ; Sara Neves;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Effective Marketing and Consumer Behavior Tactics for High-End Products
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
7
TÍTULO: The Role of Social Media in the Internationalization of B2B Companies
AUTORES: Catarina Pereira Teixeira; Zaíla Maria Oliveira; Belem Barbosa ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Marketing Strategies for the Internationalization of Businesses and Brands
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall
8
TÍTULO: Wine tourism meets the metaverse: A case study. A Case Study
AUTORES: Belem Barbosa ; Shalini Singh; Tuğçe Yetik; Camila Carvalho;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Cases on Metaverse and Consumer Experiences
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
9
TÍTULO: Women's views on empowerment in menopause-related femvertising on social media  Full Text
AUTORES: Barbosa, Belem ; Amorim, Ana Sofia;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
10
TÍTULO: A closer look at customer experience with bundle telecommunication services and its impacts on satisfaction and switching intention
AUTORES: Ribeiro, Hugo; Barbosa, Belem ; Moreira, Antonio C. ; Rodrigues, Ricardo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS, VOLUME: 12, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4 Unpaywall
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