1
TÍTULO: FAKE NEWS IN THE KNOWLEDGE SOCIETY: A QUANTITATIVE ANALYSIS IN PORTUGAL
AUTORES: Natália Gomes; Pedro Tadeu; Carlos Brigas ; Elisabete Brito;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 2024 International Conference on Digital Transformation and Innovation Management, DTIM 2024 and 2024 International Conference on ICT, Society and Human Beings, ICT 2024, Part of the 18th Multi Conference on Computer Science and Information Systems 2024, MCCSIS 2024 in Proceedings of the International Conferences on Digital Transformation and Innovation Management 2024, DTIM 2024; and ICT, Society and Human Beings 2024, ICT 2024
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: El pensamiento computacional en educación infantil: una análisis a través del Computer Science Unplugged
AUTORES: Pedro Jose Arrifano Tadeu; Carlos Brigas ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado. Continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, VOLUME: 98, NÚMERO: 36.2
INDEXADO EM: CrossRef
3
TÍTULO: LAS FAKE NEWS:. UNA ANÁLISIS EN TIEMPO DE PANDEMIA
AUTORES: Natália Gomes; Pedro Tadeu; Carlos Brigas ; Elisabete Brito;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: La educación globalizada: experiencias e investigaciones.
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÍTULO: Multiple Intelligence’s and Computational Thinking
AUTORES: Pedro TADEU; Carlos BRİGAS ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Computer and Education Research, VOLUME: 10, NÚMERO: 19
INDEXADO EM: CrossRef
5
TÍTULO: Analysis of a Portuguese HEI teachers experience in the context of COVID-19
AUTORES: Brito, E; Gomes, N; Tadeu, P; Brigas, C ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TEXTO LIVRE-LINGUAGEM E TECNOLOGIA, VOLUME: 14, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS CrossRef
6
TÍTULO: Teaching at Distance, a stress enhancing factor in higher education in times of COVID-19
AUTORES: Tadeu, P; Brito, E; Gomes, N; Brigas, C ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: 23rd International Symposium on Computers in Education, SIIE 2021 in SIIE 2021 - 2021 International Symposium on Computers in Education
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
7
TÍTULO: Pedagogical coordination in secondary schools from a distributed perspective. Adaptation of the distributed leadership inventory (dli) in the Spanish context
AUTORES: García Martínez, I; Tadeu, PJA; Ubago Jiménez, JL; Brigas, C ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Education Sciences, VOLUME: 10, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3
8
TÍTULO: NEW TRENDS IN EDUCATION: THE USE OF ICT IN DIFFERENT WAYS
AUTORES: Tadeu, P; Brigas, C ; Garcia Martinez, I; Batanero, JMF;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: 12th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI) in 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2019)
INDEXADO EM: WOS CrossRef
9
TÍTULO: TELESEICT: IMPROVE ACCESS TO ALL STUDENTS
AUTORES: Brigas, C ; Tadeu, P; Batanero, J; El Homrani, M;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 12th International Technology, Education and Development Conference (INTED) in 12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED)
INDEXADO EM: WOS CrossRef
10
TÍTULO: Using online programs to centre students in the twenty-first century
AUTORES: Tadeu, PJA; Brigas, C ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Handbook of Research on Student-Centered Strategies in Online Adult Learning Environments
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
Página 1 de 2. Total de resultados: 16.