Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Carlos Jorge Goncalves Brigas
AuthID:
R-000-KMS
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Proceedings Paper (7)
Article (5)
Book Chapter (4)
Year Start - End:
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
-
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 16
1
TÃTULO:
FAKE NEWS IN THE KNOWLEDGE SOCIETY: A QUANTITATIVE ANALYSIS IN PORTUGAL
AUTORES:
Natália Gomes; Pedro Tadeu;
Carlos Brigas
; Elisabete Brito;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
2024 International Conference on Digital Transformation and Innovation Management, DTIM 2024 and 2024 International Conference on ICT, Society and Human Beings, ICT 2024, Part of the 18th Multi Conference on Computer Science and Information Systems 2024, MCCSIS 2024
in
Proceedings of the International Conferences on Digital Transformation and Innovation Management 2024, DTIM 2024; and ICT, Society and Human Beings 2024, ICT 2024
INDEXADO EM:
Scopus
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
2
TÃTULO:
El pensamiento computacional en educación infantil: una análisis a través del Computer Science Unplugged
AUTORES:
Pedro Jose Arrifano Tadeu;
Carlos Brigas
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado. Continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales,
VOLUME:
98,
NÚMERO:
36.2
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
3
TÃTULO:
LAS FAKE NEWS:. UNA ANÁLISIS EN TIEMPO DE PANDEMIA
AUTORES:
Natália Gomes; Pedro Tadeu;
Carlos Brigas
; Elisabete Brito;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
La educación globalizada: experiencias e investigaciones.
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
4
TÃTULO:
Multiple Intelligence’s and Computational Thinking
AUTORES:
Pedro TADEU;
Carlos BRİGAS
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
Journal of Computer and Education Research,
VOLUME:
10,
NÚMERO:
19
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
5
TÃTULO:
Analysis of a Portuguese HEI teachers experience in the context of COVID-19
AUTORES:
Brito, E; Gomes, N; Tadeu, P;
Brigas, C
;
PUBLICAÇÃO:
2021
,
FONTE:
TEXTO LIVRE-LINGUAGEM E TECNOLOGIA,
VOLUME:
14,
NÚMERO:
2
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
6
TÃTULO:
Teaching at Distance, a stress enhancing factor in higher education in times of COVID-19
AUTORES:
Tadeu, P; Brito, E; Gomes, N;
Brigas, C
;
PUBLICAÇÃO:
2021
,
FONTE:
23rd International Symposium on Computers in Education, SIIE 2021
in
SIIE 2021 - 2021 International Symposium on Computers in Education
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
:
1
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
7
TÃTULO:
Pedagogical coordination in secondary schools from a distributed perspective. Adaptation of the distributed leadership inventory (dli) in the Spanish context
AUTORES:
García Martínez, I; Tadeu, PJA; Ubago Jiménez, JL;
Brigas, C
;
PUBLICAÇÃO:
2020
,
FONTE:
Education Sciences,
VOLUME:
10,
NÚMERO:
7
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
:
3
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
8
TÃTULO:
NEW TRENDS IN EDUCATION: THE USE OF ICT IN DIFFERENT WAYS
AUTORES:
Tadeu, P;
Brigas, C
; Garcia Martinez, I; Batanero, JMF;
PUBLICAÇÃO:
2019
,
FONTE:
12th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI)
in
12TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2019)
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
9
TÃTULO:
TELESEICT: IMPROVE ACCESS TO ALL STUDENTS
AUTORES:
Brigas, C
; Tadeu, P; Batanero, J; El Homrani, M;
PUBLICAÇÃO:
2018
,
FONTE:
12th International Technology, Education and Development Conference (INTED)
in
12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED)
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
10
TÃTULO:
Using online programs to centre students in the twenty-first century
AUTORES:
Tadeu, PJA;
Brigas, C
;
PUBLICAÇÃO:
2018
,
FONTE:
Handbook of Research on Student-Centered Strategies in Online Adult Learning Environments
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
Página 1 de 2. Total de resultados: 16.
<<
<
1
2
>
>>
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
2 registos no
DataCite
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2025 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service