1
TÍTULO: The Contribution of Social Sciences and Arts to the Sustainable Development Goals in Higher Education
AUTORES: Elisa Chaleta ; Margarida Saraiva;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Management and Industrial Engineering - Higher Education for Sustainability
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÍTULO: University Teachers’ Conceptions of What University Is: Implications for the Future of Higher Education
AUTORES: Elisa Chaleta ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Higher Education - New Approaches to Accreditation, Digitalization, and Globalization in the Age of Covid
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÍTULO: Hybrid conceptual model for assessing quality, production and satisfaction (Squal4agri), in agricultural production units, in cape verde  Full Text
AUTORES: Simões, E; Saraiva, M; Basch, G; Pires, AR; Rosa, Á; Chaleta, E ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Sustainability (Switzerland), VOLUME: 13, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
5
TÍTULO: University Teachers' Conceptions of the University and the Place of Sustainability  Full Text
AUTORES: Chaleta, E ; Saraiva, M; Sebastiao, L; Cid, M ; Diniz, AM; Leal, F; Quaresma, P ; Rato, L ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
6
TÍTULO: Face-to-Face and Remote Learning During the Confinement Due to Covid19: The Experience of Higher Education Students
AUTORES: Fátima Leal; Maria Elisa Chaleta ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: International Journal of Higher Education Pedagogies, VOLUME: 1, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
7
TÍTULO: Gender in Higher Education: Portuguese Landscape*
AUTORES: Chaleta, E ; Pissarra, J; Jesúıno, JC;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: International Perspectives on Gender and Higher Education: Student Access and Success
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
8
TÍTULO: Concepções de aprendizagem em estudantes do ensino superior: Reanálise do COLI (Inventário de Concepções de Aprendizagem)
AUTORES: Maria Elisa Chaleta ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Ensaio: Avaliação e Políticas Públicas em Educação, VOLUME: 26, NÚMERO: 100
INDEXADO EM: CrossRef
9
TÍTULO: Conceptions of learning in higher education students: Reanalysis of the COLI (Conceptions of Learning Inventory)
AUTORES: Maria Elisa Chaleta ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Ensaio, VOLUME: 26, NÚMERO: 100
INDEXADO EM: Scopus
10
TÍTULO: Games Used With Serious Purposes: A Systematic Review of Interventions in Patients With Cerebral Palsy
AUTORES: Lopes, S; Magalhaes, P; Pereira, A; Martins, J; Magalhaes, C; Chaleta, E ; Rosario, P ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 9, NÚMERO: SEP
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 55 Handle
Página 1 de 2. Total de resultados: 17.