1
TÍTULO: The Influence of Social Networks on the Purchasing Behavior of Wine Consumers in Portugal
AUTORES: Manuel Sousa Pereira ; Eulália Silva; Paula Oliveira; Alvaro Cairrão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: European Conference on Social Media, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÍTULO: A Study on the Tourist Experiences in the Peneda-Gerês National Park: Impact on Satisfaction, Loyalty and Recommendations
AUTORES: Manuel Sousa Pereira ; Cardoso, A ; Magalhães, M; Faria, S; Cairrão Á ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: IBIMA Business Review, VOLUME: 2023
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1 Unpaywall Handle
3
TÍTULO: Emotional Management and the Happiness of Talents in Organizations: A Quantitative Study
AUTORES: Manuel Sousa Pereira ; Cardoso, A; D'Orey, F; Cairrao, A ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: 17th European Conference on Management, Leadership and Governance (ECMLG) in PROCEEDINGS OF THE 17TH EUROPEAN CONFERENCE ON MANAGEMENT, LEADERSHIP AND GOVERNANCE (ECMLG 2021)
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4
TÍTULO: PERSONAL COMMUNICATION AND ITS IMPACT ON DIGITAL LEARNING - A LITERATURE REVIEW
AUTORES: Manuel Sousa Pereira ; Cardoso, A; D'Orey, F; Cairrao, A ; Figueiredo, J ; Loureiro, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Academy of Entrepreneurship Journal, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
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5
TÍTULO: Canvas Marketing Plan. How to Structure a Marketing Plan With Interactive Value?
AUTORES: Miguel Magalhães; Frederico D´Orey, ; Manuel Sousa Pereira ; António Cardoso ; Alvaro Cairrão ; Jorge Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Handbook of Research on Emerging Technologies for Effective Project Management - Advances in Logistics, Operations, and Management Science
INDEXADO EM: CrossRef: 2